Truls Henrik Hellvik Olsen

Hellinga 8 1481 Hagan
Truls Henrik Hellvik Olsen er en av 16 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Truls Henrik Hellvik Olsen

Ikke så fornøyd..

Lite barnevennlig og sen til å henvise videre. Vanskelig å få tak i og man må mase myyyyye for at noe skal skje.

Den beste legen jeg har hatt.

Takker hjertelig for kvikk henvisning til Martine Hansen hospital .
Innlagt 21 november til 22 november.
Etter behandling der kan jeg nå gå uten smerter 😀👍

Perfekt fastlege

Meget sterk faglig. Han sender deg gjerne videre. Kan anbefales på det sterkeste.

Meget god lege

Nytter ikke å komme til ham bare for å få sykemelding. Han vil at du skal bli frisk! Ikke redd for å henvise deg til spesialist . Kjenner sin begrensning. Men er kanskje vanskelig å forstå hvis du ikke er inne i "terminologien"

Midt på treet, - helt ok.

Han kan jobben sin som fastlege, sterk særlig på kognitiv terapi, angstlidelser og lettere psykiske plager.

Han kan derimot si en del ting som er uheldig i forhold til det du tar opp, som gjør at en kvier seg for å ta det opp på ny hvis symptomene vedvarer. "Ja hvis symptomene vedvarer mistenker jeg (navn på kroniske tilstanden)",- Så går en hjem og googler og ser en kan bli både ufør og miste førerkort innen kort tid med den tisltanden. Da venter man med å nevne plager/ symptomer og krysser fingrene for at det går over- isteden for å be om hjelp. Ivertfall gjorde jeg det.

Men på kroniske tilstander følger opp fint som fastlege. Litt glemsk som gjør at en får svekket tillitt på om han gjør det han sier han skal gjøre.