Truls Henrik Hellvik Olsen

Haganlegene

1986

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Haganlegene
Hellinga 8 1481 Hagan
Tlf: 67 07 36 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Truls Henrik Hellvik Olsen er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Truls Henrik Hellvik Olsen

Ikke så fornøyd..

Lite barnevennlig og sen til å henvise videre. Vanskelig å få tak i og man må mase myyyyye for at noe skal skje.

Den beste legen jeg har hatt.

Takker hjertelig for kvikk henvisning til Martine Hansen hospital .
Innlagt 21 november til 22 november.
Etter behandling der kan jeg nå gå uten smerter 😀👍

Perfekt fastlege

Meget sterk faglig. Han sender deg gjerne videre. Kan anbefales på det sterkeste.

Meget god lege

Nytter ikke å komme til ham bare for å få sykemelding. Han vil at du skal bli frisk! Ikke redd for å henvise deg til spesialist . Kjenner sin begrensning. Men er kanskje vanskelig å forstå hvis du ikke er inne i "terminologien"

Midt på treet, - helt ok.

Han kan jobben sin som fastlege, sterk særlig på kognitiv terapi, angstlidelser og lettere psykiske plager.

Han kan derimot si en del ting som er uheldig i forhold til det du tar opp, som gjør at en kvier seg for å ta det opp på ny hvis symptomene vedvarer. "Ja hvis symptomene vedvarer mistenker jeg (navn på kroniske tilstanden)",- Så går en hjem og googler og ser en kan bli både ufør og miste førerkort innen kort tid med den tisltanden. Da venter man med å nevne plager/ symptomer og krysser fingrene for at det går over- isteden for å be om hjelp. Ivertfall gjorde jeg det.

Men på kroniske tilstander følger opp fint som fastlege. Litt glemsk som gjør at en får svekket tillitt på om han gjør det han sier han skal gjøre.

Lite hyggelig

Så utrolig misfornøyd med denne legen. Han er svært lite empatisk, og anklager deg nesten for å lyve i måten han svarer deg på. Ser på deg som om du er ute etter sykmelding når du kommer, og er sjokkert når du sier at "Nei, jeg ønsker ikke sykmelding, jeg vil bare ha hjelp!". Det hele føles stivt og uhyggelig. Ikke en mann jeg har tillit til.

Veldig flink og omtenksom lege

Svært faglig sterk og oppmerksom. Den beste legen jeg har hatt

Denne legen reddet livet mitt

Etter at andre bare hadde avfeid meg med "diagnosene" stresshodepine og vondt i foten, tok denne legen meg på alvor og fant ut at jeg hadde borrelia. Det reddet livet mitt. Han er fastlegen til barna mine, og jeg har aldri oppfattet ham som annet enn faglig flink og imøtekommende.

en god lege jeg kan stole på

han er en tillitsfull lege og jeg er fornøyd. jeg er veldig fornøyd med legen , god kommunikasjon,

Faglig bra men lite empatisk

Arrogant og lite empatisk. Sikkert faglig bra men mangler evnen til å sette seg inn i pasientens problematikk. Kan dessverre virke noe nedlatende.