Truls Henrik Hellvik Olsen

Autorisasjon (1986)

Truls Henrik Hellvik Olsen er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Truls Henrik Hellvik Olsen

Perfekt fastlege

Meget sterk faglig. Han sender deg gjerne videre. Kan anbefales på det sterkeste.

Meget god lege

Nytter ikke å komme til ham bare for å få sykemelding. Han vil at du skal bli frisk! Ikke redd for å henvise deg til spesialist . Kjenner sin begrensning. Men er kanskje vanskelig å forstå hvis du ikke er inne i "terminologien"

Midt på treet, - helt ok.

Han kan jobben sin som fastlege, sterk særlig på kognitiv terapi, angstlidelser og lettere psykiske plager.

Han kan derimot si en del ting som er uheldig i forhold til det du tar opp, som gjør at en kvier seg for å ta det opp på ny hvis symptomene vedvarer. "Ja hvis symptomene vedvarer mistenker jeg (navn på kroniske tilstanden)",- Så går en hjem og googler og ser en kan bli både ufør og miste førerkort innen kort tid med den tisltanden. Da venter man med å nevne plager/ symptomer og krysser fingrene for at det går over- isteden for å be om hjelp. Ivertfall gjorde jeg det.

Men på kroniske tilstander følger opp fint som fastlege. Litt glemsk som gjør at en får svekket tillitt på om han gjør det han sier han skal gjøre.

Lite hyggelig

Så utrolig misfornøyd med denne legen. Han er svært lite empatisk, og anklager deg nesten for å lyve i måten han svarer deg på. Ser på deg som om du er ute etter sykmelding når du kommer, og er sjokkert når du sier at "Nei, jeg ønsker ikke sykmelding, jeg vil bare ha hjelp!". Det hele føles stivt og uhyggelig. Ikke en mann jeg har tillit til.

Veldig flink og omtenksom lege

Svært faglig sterk og oppmerksom. Den beste legen jeg har hatt