Odd Lauvskard

Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Odd Lauvskard er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Odd Lauvskard

En behagelig og flink Dr

Jeg har alltid følt at jeg har vært i gode hender hos ham. Han finner raskt svar og bekymringer fordufter. Annet blir selvfølgelig henvist til spesialist.
Absolutt å anbefale!
Bestilling er raskest på nett og antall dager for time avhenger av hva problemet er.

Flink, kunnskapsrik, lyttende

Har fått kjempegod hjelp i forbindelse med kronisk sykdom. Interesert og følger opp. Tar pasienten på alvor!

En lege som tar min helse på alvor.

Jeg har vært pasient hos Odd Lauvskard siden tidlig på 90-tallet. Det har aldri falt meg inn å skifte til en annen lege. Jeg opplever ham som både empatisk og sympatisk.Han tar seg tid til å lytte,- ser pasienten som et helt menneske, ikke bare som en arm eller en fot. Han gjør så grundige undersøkelser som mulig for en allmennpraktiker. Når det har vært nødvendig har han henvist meg til spesialist, noe som er betryggende.Jeg er godt fornøyd med den oppfølgingen han gir i etterkant av spesielle sykdomstilfeller og besøk hos spesialist.
Om nødvendig har jeg fått time på dagen.

Meget sympatisk

Odd har vært min fastlege siden 2008. Sympatisk og ta tid til å lytte. Har vært flink å gi råd og leder meg gjennom sykdomsforløpet.

Har ingen sans for service

Når man endelig kommer til, er han ok. Men det er vanskelig å komme igjennom på telefon. Når man endelig kommer igjennom, får man tid om 2 uker. Når man kommer til avtalt tid, risikere man å måtte vente i timevis på venterommet.

I tillegg har jeg prøvd å tegne en livsforsikring. Forsikringsselskapet har adskillige gange purret på legen om å få helseinformasjon. Til sist ga de opp, og avslo min søknad.

Jeg vil anbefale å velge en annen lege og et annet legesenter.