Morten Opås

Humana Helse AS

2000

Humana Helse AS Telefonnummer67 55 31 0067 55 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Morten Opås er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Morten Opås

Flink lege! Veldig fornøyd

Han har vært min lege i mange år, og tror aldri jeg kommer til å bytte. Jeg føler han ser meg, og jeg går alltid ut lettere til sinns etter jeg har vært hos han.

Dyktig, humoristisk og empatisk

Dr. Morten Opås har vært min fastlege i mange år.
Selv om det er høyt arbeidspress i denne praksisen tar han seg alltid den tiden jeg føler jeg noen ganger trenger, for å få utredet medisinske problemer.
Han lytter, har stor psykologisk innsikt og viser høy grad av medisinsk kompetanse. Så liker jeg også hans humoristiske sans.

Dyktig lege

Ser meg som pasient. Har alltid tid nok når det er min/vår tur. Henviser om nødv. gir tilbakemelding om at prøvesvar bare følges opp om noe er galt. Kunne kanskje fått vite resultater uansett? Lett å få ny resept på faste medisiner på telefon. Til tider lang ventetid. Empatisk og dyktig doktor.

empatisk

Føler meg godt ivaretatt gjennom år. God humoristisk sans som er bra for meg. Nøyaktig. Full tillitt til legen. Tilgjengelig når jeg trenger det.

Lite interessert

Hadde i mange år denne legen etter å blitt automatisk tildelt Morten via Fastlegeordningen. Måtte tilslutt bytte da han aldri ga tilbakemeldinger på resultater av diverse prøver. Glemte også flere ganger å sende videre henvisninger som var eneste grunnen til at jeg kom innom, eller "doctors delay" som han kalte det. Virker ikke spesielt interessert i verken jobben eller pasienten.