Morten Opås

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Morten Opås er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Morten Opås

Dyktig lege

Ser meg som pasient. Har alltid tid nok når det er min/vår tur. Henviser om nødv. gir tilbakemelding om at prøvesvar bare følges opp om noe er galt. Kunne kanskje fått vite resultater uansett? Lett å få ny resept på faste medisiner på telefon. Til tider lang ventetid. Empatisk og dyktig doktor.

empatisk

Føler meg godt ivaretatt gjennom år. God humoristisk sans som er bra for meg. Nøyaktig. Full tillitt til legen. Tilgjengelig når jeg trenger det.

Lite interessert

Hadde i mange år denne legen etter å blitt automatisk tildelt Morten via Fastlegeordningen. Måtte tilslutt bytte da han aldri ga tilbakemeldinger på resultater av diverse prøver. Glemte også flere ganger å sende videre henvisninger som var eneste grunnen til at jeg kom innom, eller "doctors delay" som han kalte det. Virker ikke spesielt interessert i verken jobben eller pasienten.

Bra lege!

Bra og flink lege. Lytter og tar nødvendige undersøkelser. Man blir tatt på alvor og fulgt bra opp i etterkant. Alltid blid og profesjonell.

Minus med lang ventetid på time.

Anbefales ikke

Gode sider:
- Kan sende deg videre til spesialist dersom det er nødvendig

Mindre gode sider:
- Svært lite tilgjengelig (har vært hos ham 2-3 ganger ila flere år. Ellers får man timer hos andre tilfeldige leger)
- Byttet lege etter en hard konfrontasjon med denne legen. Kom til en konsultasjon i svært nedbrutt psykisk tilstand og stor behov for hjelp. Gikk ut ennda mer deprimert og gråtende.