Morten Opås

Humana Sandvika AS Mann, 47 år

Autorisert2000
Ledige plasser 18 av 1750
Vil du bytte til denne fastlegen?

Humana Sandvika AS

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Morten Opås er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Morten Opås

empatisk

Føler meg godt ivaretatt gjennom år. God humoristisk sans som er bra for meg. Nøyaktig. Full tillitt til legen. Tilgjengelig når jeg trenger det.

Lite interessert

Hadde i mange år denne legen etter å blitt automatisk tildelt Morten via Fastlegeordningen. Måtte tilslutt bytte da han aldri ga tilbakemeldinger på resultater av diverse prøver. Glemte også flere ganger å sende videre henvisninger som var eneste grunnen til at jeg kom innom, eller "doctors delay" som han kalte det. Virker ikke spesielt interessert i verken jobben eller pasienten.

Bra lege!

Bra og flink lege. Lytter og tar nødvendige undersøkelser. Man blir tatt på alvor og fulgt bra opp i etterkant. Alltid blid og profesjonell.

Minus med lang ventetid på time.

Anbefales ikke

Gode sider:
- Kan sende deg videre til spesialist dersom det er nødvendig

Mindre gode sider:
- Svært lite tilgjengelig (har vært hos ham 2-3 ganger ila flere år. Ellers får man timer hos andre tilfeldige leger)
- Byttet lege etter en hard konfrontasjon med denne legen. Kom til en konsultasjon i svært nedbrutt psykisk tilstand og stor behov for hjelp. Gikk ut ennda mer deprimert og gråtende.

Lyttende og kunnskapsrik lege

Opplever god behandling, god service og at legen lytter og forstår. Stiller de riktige spørsmålene. Legen ser meg som pasient, ikke bare papirer eller nummer.

Henviser gjerne til spesialistutredning, og er god på oppfølging når dette tas opp i påfølgende legetime. Virker oppriktig interessert i pasientens beste, og strekker seg langt for å yte god behandling, eksempelvis ved telefonkonsultasjoner eller akutt-timer på kort varsel. God på oppfølging under sykemelding.