Morten Opås

Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Autorisasjon (2000)

Morten Opås er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Morten Opås

God fastlege

Har hatt Opås som fastlege mange år. Han er tillitvekkende og henviser videre til spesialist dersom behov. Noen ganger har jeg måttet hente og tolke prøvesvar selv fra Furst. Tidvis betydelig ventetid for å få time

Fantastisk fastlege.

Jeg har hatt Morten Opås som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Jeg har flyttet fra Bærum, men reiser gjerne litt ekstra til legebesøk for å slippe å bytte fastlege. Han er dyktig, nøyaktig, lyttende, sympatisk og er alltid i godt humør. Det kan være lang ventetid på time, men det er det vel overalt? Jeg benytter meg av e-konsultasjon hvis mulig, og får alltid rask tilbakemelding. Får også raskt tilbakemelding på div tester/ undersøkelser. Jeg føler meg godt ivaretatt med han som fastlege.

Umulig å få time

Har hatt ham som fastlege lenge, men har truffet ham kun en gang, rett og slett fordi det er så og si umulig å få time hos ham før etter 6-8 uker. Har defor endt opp med å gå til Aleris eller Volvat.

Effektiv og hyggelig

Legen var veldig hyggelig og stilte relevante spørsmål. Selv om han ikke er min fastlege og jeg bare var hos han for en lege erklæring, har jeg ikke hatt en så god opplevelse før på Humana. Han gjorde også jobben sin på en effektvi måte, mens han viste empati.

Fantastisk fastlege

Han er lyttende, dyktig og grundig. Dette er ting som jeg setter veldig pris på. At han er effektiv og hyggelig samtidig, setter nok også arbeidsgiveren hans pris på. Terningkast: 6.