Morten Opås

Autorisasjon (2000)

Morten Opås er en av 102 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Morten Opås

Fantastisk fastlege

Han er lyttende, dyktig og grundig. Dette er ting som jeg setter veldig pris på. At han er effektiv og hyggelig samtidig, setter nok også arbeidsgiveren hans pris på. Terningkast: 6.

Anbefales ikke

Vanskelig å få time hos,han er i tillegg mye borte. Lover å følge opp,sende nødvendige papirer videre,men gjør det ikke. Måtte purre på han flere ganger! Virker ikke interessert og føles overfladisk og usympatisk!

Flink lege! Veldig fornøyd

Han har vært min lege i mange år, og tror aldri jeg kommer til å bytte. Jeg føler han ser meg, og jeg går alltid ut lettere til sinns etter jeg har vært hos han.

Dyktig, humoristisk og empatisk

Dr. Morten Opås har vært min fastlege i mange år.
Selv om det er høyt arbeidspress i denne praksisen tar han seg alltid den tiden jeg føler jeg noen ganger trenger, for å få utredet medisinske problemer.
Han lytter, har stor psykologisk innsikt og viser høy grad av medisinsk kompetanse. Så liker jeg også hans humoristiske sans.

Dyktig lege

Ser meg som pasient. Har alltid tid nok når det er min/vår tur. Henviser om nødv. gir tilbakemelding om at prøvesvar bare følges opp om noe er galt. Kunne kanskje fått vite resultater uansett? Lett å få ny resept på faste medisiner på telefon. Til tider lang ventetid. Empatisk og dyktig doktor.