Morten Opås

Autorisasjon (2000)

Morten Opås er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Morten Opås

Effektiv og hyggelig

Legen var veldig hyggelig og stilte relevante spørsmål. Selv om han ikke er min fastlege og jeg bare var hos han for en lege erklæring, har jeg ikke hatt en så god opplevelse før på Humana. Han gjorde også jobben sin på en effektvi måte, mens han viste empati.

Fantastisk fastlege

Han er lyttende, dyktig og grundig. Dette er ting som jeg setter veldig pris på. At han er effektiv og hyggelig samtidig, setter nok også arbeidsgiveren hans pris på. Terningkast: 6.

Anbefales ikke

Vanskelig å få time hos,han er i tillegg mye borte. Lover å følge opp,sende nødvendige papirer videre,men gjør det ikke. Måtte purre på han flere ganger! Virker ikke interessert og føles overfladisk og usympatisk!

Flink lege! Veldig fornøyd

Han har vært min lege i mange år, og tror aldri jeg kommer til å bytte. Jeg føler han ser meg, og jeg går alltid ut lettere til sinns etter jeg har vært hos han.

Dyktig, humoristisk og empatisk

Dr. Morten Opås har vært min fastlege i mange år.
Selv om det er høyt arbeidspress i denne praksisen tar han seg alltid den tiden jeg føler jeg noen ganger trenger, for å få utredet medisinske problemer.
Han lytter, har stor psykologisk innsikt og viser høy grad av medisinsk kompetanse. Så liker jeg også hans humoristiske sans.