Ernst Reinhard Lim

Tlf: 53 40 30 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ernst Reinhard Lim er en av 21 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Ernst Reinhard Lim

Anbefales ikke!!

Alltid minst 40min forsen. Virker totalt uinteressert. Er på telefonen og chatter under store deler av timen. Føler meg som en stor byrde og føler ikke jeg får hjelp. Skriver ut få medisiner og følger ikke de opp i forhold til bivirkninger etc. Anbefales absolutt ikke!

Ikke fornøyd

Opplever sykeliggjøring og for mye graving i mitt privatliv .
Ikke tillit til denne legen og bruker altfor lang tid .

Useriøs

alltid forsinket,begynner å rydde på venteværelset selv om det hoper seg opp med folk.Er lite fokusert på faktiske bekymringer eg har,og virker redd for nav osv.Frustrerendes,selv om to ord i døren så er det full legetimepris,virker meir opptatt av penger en noen andre leger eg har møtt

Dårlig tid

Hyggelig og blid. Må komme ajour med timene og gi den tiden en har. Men har veldig dårlig tid og alltid forsinket. Føler at jeg ikke blir helt tatt på alvor og stresser. Får ikke mine 20 minutter. Frustrerende.

Imøtekommande

Opplever legen som imøtekommande, saklig og professionell. Han tar seg tid til å forklare meg om både sjukdom og medisiner. Er enkel å snakke med og gjer følelse av trygghet og god kommunikasjon.

Ernst lim er den beste legen eg noen gang har hatt

LIm er en kjempe god lege som altid hører etter når eg forklarer problemene mine. han er altid veldig kjapp med og ringe opp igjen om eg ringer ned og sier eg trenger og snakke med legen. han er flink til og følge meg opp.

Min opplevelsen av denne legen var ikke bra

Har bare møtt legen et par ganger. Mulig han er bra for noen, men jeg opplevde at han ikke lyttet, følte meg dum, han var til tider ufin og jeg opplevde han som hensynsløs og brøytende.

Fælt å måtte kvi seg til legetimen!

Aldri presis, har ikke tid og føler han ikke lytter når problemene tas opp. Bagatelliserer og bortforklarer problemene. Har ikke øyekontakt, ser på tastatur og dataskjerm når han snakker.
Måtte stadig tilbake for ny time for samme problem som ikke ble tatt alvorlig i utgangspunktet, evt legevakt for å få hjelp.

Følte meg som en pest og plage hver gang jeg var der.
Men hyggelig kar, det skal han ha. Men det er også det eneste.

Er nok veldig teoretisk flink men ikke i praksis med pasientene.
Han skulle hatt mer forståelse for folk som har kroppslig arbeid.

Tillitsskapende

Lytter til pasienten.Tar pasientens plager alvorlig. Tar nødvendige prøver. Ringer pasienten hvis det haster med oppfølging etter prøver. Henviser pasienten til videre utredning hos spesialist ved behov.

Veldig bra Lege

Er veldig fornøyd med denne Legen. Tar meg på Alvor, følger meg opp, kommer med flere alternativ og finner ut av hva jeg trenger.

Stakkars pasient

Har heldigvis endelig fått byttet lege. Føler ikke at legen tar pasienten på alvor, heller ikke at han tar seg tid til pasientene.

Skeptisk

Sikkert en bra lege,vis du ikkje trenger akutt hjelp! Har dårlig erfaring med legen, tar ikkje pasienter på alvor.En lege skal lytte til pasienter å ta en på alvor,noe som eg har kjent smertlig på kroppen! Har hedigvis komt meg vekk og fått ein ein kjempe bra lege!

Veldig bra lege.

Er fornøyd med min lege. Han lytter og jeg får den behandlingen som jeg trenger, han følger meg opp så jeg føler meg trygg. Blid og hyggelig hver gang jeg er innom .Føler at jeg blir tatt på alvor når jeg forklarer han noe.