Ernst Reinhard Lim

Øyo Legekontor DA

2009

1 person

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Øyo Legekontor DA Telefonnummer53 40 30 9053 40 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hamnegata 2 5411 Stord
Ernst Reinhard Lim er en av 22 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Ernst Reinhard Lim

Trygg og flink lege

Hele familien vår er meget fornøyd med fastlegen vår. Han henviste kjapp barnet vårt til kirurg og han fikk bra behandling. Det er første fastlege som undersøkte hjertet mitt og lungene ved graviditeten, forrige sende meg bare videre til jordmor uten å sjekke meg. Flink å følge opp via tiemer og sms-er. Skal savne fastlegen etter flytting.

Anbefales ikke!!

Alltid minst 40min forsen. Virker totalt uinteressert. Er på telefonen og chatter under store deler av timen. Føler meg som en stor byrde og føler ikke jeg får hjelp. Skriver ut få medisiner og følger ikke de opp i forhold til bivirkninger etc. Anbefales absolutt ikke!

Ikke fornøyd

Opplever sykeliggjøring og for mye graving i mitt privatliv .
Ikke tillit til denne legen og bruker altfor lang tid .

Useriøs

alltid forsinket,begynner å rydde på venteværelset selv om det hoper seg opp med folk.Er lite fokusert på faktiske bekymringer eg har,og virker redd for nav osv.Frustrerendes,selv om to ord i døren så er det full legetimepris,virker meir opptatt av penger en noen andre leger eg har møtt

Dårlig tid

Hyggelig og blid. Må komme ajour med timene og gi den tiden en har. Men har veldig dårlig tid og alltid forsinket. Føler at jeg ikke blir helt tatt på alvor og stresser. Får ikke mine 20 minutter. Frustrerende.