Ernst Reinhard Lim

Autorisasjon (2009)

Ernst Reinhard Lim er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Ernst Reinhard Lim

Useriøs

alltid forsinket,begynner å rydde på venteværelset selv om det hoper seg opp med folk.Er lite fokusert på faktiske bekymringer eg har,og virker redd for nav osv.Frustrerendes,selv om to ord i døren så er det full legetimepris,virker meir opptatt av penger en noen andre leger eg har møtt

Dårlig tid

Hyggelig og blid. Må komme ajour med timene og gi den tiden en har. Men har veldig dårlig tid og alltid forsinket. Føler at jeg ikke blir helt tatt på alvor og stresser. Får ikke mine 20 minutter. Frustrerende.

Imøtekommande

Opplever legen som imøtekommande, saklig og professionell. Han tar seg tid til å forklare meg om både sjukdom og medisiner. Er enkel å snakke med og gjer følelse av trygghet og god kommunikasjon.

Ernst lim er den beste legen eg noen gang har hatt

LIm er en kjempe god lege som altid hører etter når eg forklarer problemene mine. han er altid veldig kjapp med og ringe opp igjen om eg ringer ned og sier eg trenger og snakke med legen. han er flink til og følge meg opp.

Min opplevelsen av denne legen var ikke bra

Har bare møtt legen et par ganger. Mulig han er bra for noen, men jeg opplevde at han ikke lyttet, følte meg dum, han var til tider ufin og jeg opplevde han som hensynsløs og brøytende.