Hans Theo Lisken

Romsås Legesenter

2001

Romsås Legesenter Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo
Hans Theo Lisken er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Theo Lisken

Faglig sterk og empatisk

Veldig fornøyd med min fastlege og ville aldri ha byttet lege. Han har hjulpet meg med mye forskjellig innen helse, og så er han veldig flink med barn. Alltid hyggelig og imøtekommende. Tar det man sier på alvor. Tar seg tid til å forklare det man lurer på. Godt å ha en så positiv lege som virkelig ser ut til å brenne for jobben sin.

Bør lytte bedre til sine paseinter.

Han bør høre bedre på sine paseinter. Har hadde flere ganger hovn mandler, ber om henvisning. Får beskjed at kroppen orden opp.

Fantastisk!

Lett å prate med, faglig sterk, nøye og omsorgsfull. Tar seg god tid, forklarer og har gode råd og erfaringer å komme med. Fantastisk med barn!

En meget god lege

Jeg kan med hånden på hjerte si at Hans Theo Lisken er den beste fastlegen jeg har besøkt. Man får følelsen av han virkelig ønsker å hjelpe deg med dine problemer. Meget hygglelig og omtenksom lege.

Bra lege og en hyggelig mann!

Har alltid fått time når jeg trenger det. Han er som oftest presis, har god tid, ser deg og høre deg. Han er grundig og flink til å veilede og forklare.

Meget fornøyd med Hans Theo.