Leo Stephen Maxwell

Søråsbrotet 9 5235 Rådal
Leo Stephen Maxwell er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Leo Stephen Maxwell

Vil ikke bytte

Har vært min fastlege "alltid".

Er veldig fornøyd. Dydktig, dedikert og lyttende.

Gjelder både legesekretærene og legene.

God parkeringsplass ved siden av bygningen. Får stort sett tatt prøver og tester i forbinnelse med konsultasjoner. Slik slipper man 2 besøk.

Til tider litt ventetid på telefonen. Slik er det hos alle fastleger. Og man kommer gjennom.

Mulig å bestille time via sms. Dette fungerer glimrende.

Beste fastlegen

Veldig dyktig, nøye og tilgjengelig lege. Aldri opplevd å vente lenge på time og får alltid svar raskt på meldinger osv. Hvis jeg har tatt blodprøver, sender han sms med resultater og anbefalinger straks de er klare. Får god oppfølging for stoffskiftesykdommen min og blir ellers henvist til spesialister ved behov (aldri trengt å kjempe for det som med noen andre fastleger).

Dyktig lege

Maxwell er en fantastisk dyktig lege. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen for over 14 år siden, så tar jeg ikke sjansen på å bytte til en annen lege. Kan virkelig anbefales.

Helsesekretærene som arbeider ved legesenteret er alltid imøtekommende og hyggelige.

Leo

En pålitelig og dyktig lege som lytter og tar den tiden som trengs.

Har hatt veldig god erfaring med Leo Maxwell. Han tar meg og barna seriøst.

Kommunikasjon og språkferdigheter er helt på topp, ingenting å klage på hos denne legen. Bare god god service og hyggelig tone. Alltid !

Fornøyd.

Tar symptomer på alvor, henviser når det er behov. Rask og svært tilgjengelig. Får ofte time neste dag, ivertfall samme uke en ringer. Noe språkvansker men oppleves ikke å gå utover hjelpen en får. Alltid hyggelig. Svært hyggelige damer i resepsjon/laboratoriet.