Leo Stephen Maxwell

Søråsbrotet 9 5235 Rådal
Leo Stephen Maxwell er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Leo Stephen Maxwell

En fantastisk Lege

Leo Maxwell er en kunnskapsrik og flink lege som jeg har hatt gleden av å ha i over 25 år.
Han har tatt gode beslutninger som gjør at helsen er ivaretatt.

Takk for god innsats og lykke til med pensjonist tilværelsen

Tilgjengelig

Jeg har alltid fått god hjelp og gode råd når jeg har trengt det.
Har ikke måtte vente lenge for å få time hos Maxwell.
Alt i alt meget fornøyd med han som vår fastlege

Empatisk og engasjert fastlege

Min fastlege i over et ti-år, som har tid til meg og mine små og store helsebekymringer. Svært god mottakelse i resepsjonen, som følges opp av en oppmerksom Maxwell med spørsmål og undersøkelser for å finne svar og løsninger. Han tar seg også tid til å utdype, når jeg trenger det. Mine ærend er fast oppfølging, samt tilfeldige konsultasjoner, ved behov. Jeg opplever ingen språklige hinder, og føler meg godt ivaretatt. Maxwell gir jeg min beste anbefaling.

Kunnskapsrik og trygg

Må si jeg ble forundret og overgitt da jeg leste den siste vurderingen av Faslegen min Leo Maxwell.
Kjenner ikke dette eller han igjen på noen måte.
Har hatt Maxwell som Fastlege i 20 år,og er blitt sett og hørt på en menneskelig og profesjonell måte.
Synes han er meget flink å se endringer, og sjekker det opp fortløpende.
Dette gjør slik at jeg føler meg trygg,og der gjør jeg fra jeg kommer inn på.Legesenteret til jeg kommer ur igjen.

Ikke dra dit!!

Verste legebesøket jeg har hatt. Aldri følt meg så lite sett og hørt. Maxwell henger seg opp i helt feile ting fra start, lytter ikke og tar meg ikke på alvor. Damene på kontoret er hyggelig, men dette er til lite nytte når Maxwell oppfører seg ufint. Norskkunnskapene er ikke gode nok. Han mumler, og det er vanskelig å forstå hva han sier. Til tross for at jeg hadde med ledsager, var Maxwell like ufin og anerkjente ikke at jeg har en funksjonsnedsettelse. Det oppleves som meget ydmykende at han gjentatte ganger ber meg om å «komme her for å lese journalen» min til tross for at samboer sa at jeg er omtrent blind. Noe Maxwell forøvrig burde ha fått med seg etter tidligere samtale med meg og lesing av min journal. Til dere som er kronisk syke eller har et problem som ikke er av super enkel art: vær så snill å velg en annen lege!! Det er heller verdt å stå på venteliste..