Silje Elisabeth Pedersen

Autorisasjon (2007)

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Silje Elisabeth Pedersen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Silje Elisabeth Pedersen

Fantastisk lege

Har vært min fastlege siden hun omtrent fikk lisensen. Føler meg alltid ivaretatt, lyttet til og respektert. Hun er interessert og empati. Henviser med en gang om det er noe og påser spes.tjenesten gjør sitt. Er lett tilgjengelig, kjapp med å svare ut ting man lurer på og få nye resepter. Anbefales på det sterkeste. Kommer ikke til å bytte fastlege frivillig hvertfall.

Super snill og flink!

Er utrolig fornøyd med Silje som fastlege. Har hatt henne som lege siden tidlig tenårene, og alltid følt meg trygg og ivaretatt. Hun lytter godt, tar prøver for hver minste lille ting og nøler ikke med videre henvisning. Rask tilbakemelding gjennom HelseNorge, både på påfyll av resepter og timeforespørsel. Ved akutt behov får man time på dagen. Helt supert.
Etter å ha utviklet kronisk sykdom føler jeg meg enda mer fornøyd, blir tatt på alvor og sendt videre til spesialist med god oppfølging fra fastlegen på siden. Kjempe flink! Anbefaler virkelig.

Meget fornøyd.

Er veldig fornøyd med Silje. Hun er rask, effektiv og har etter min opplevelse god kunnskap. Hun er en blid, hyggelig, klar og imøtekommende lege, som lytter og tar jobben sin seriøst.

Fungerer også veldig bra å benytte seg av helsenorge for kontakt, og føler fremdeles ikke at det har vært vanskelig å få time ved forespørsel.

Uheldigvis har jeg flyttet til Fredrikstad og så meg nødt til å bytte fastlege, men jeg reiste faktisk opp til henne en stund før jeg tok sjansen på å bytte lege.

Følte i perioder at resepsjonen kunne vært noe mer imøtekommende, men alt i alt, veldig bra.

Fantastisk lege

Jeg er ekstremt fornøyd med, Silje. Jeg får uten unntak time på dagen om det er noe, dette gjelder min datter også. Hun er smilende og imøtekommende. Hun setter av tid til deg som enkeltmenneske, lytter og sjekker grundig. Hun forteller og forklarer. Hun tar gjerne en test/prøve ekstra for å være sikker. Hun sender henvisninger om det er nødvendig.

Silje er en lege som jeg er 100% trygg på. Jeg føler meg ALLTID hørt, ivaretatt og sett. Hun er helt fantastisk etter min mening. Anbefaler henne til alle jeg kjenner.

Uinteressert

Dette var fastlegen min i mange år, men da jeg ble alvorlig syk fulgte hun ikke opp. Jeg ble nærmest behandlet som at jeg burde bli frisk så raskt som mulig. Hun satte seg ikke inn i min tilstand. Senskader ville hun ikke høre snakk om. Skrev misvisende legeerklæring til nav. Henviste meg ikke videre til spesialist. Og tok ikke nødvendige telefoner for meg, dette kunne jeg gjøre selv.
Etter langt sykeforløp, har jeg nå byttet til en annen fastlege.