Silje Elisabeth Pedersen

Helsebygget Legesenter DA

2007

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Silje Elisabeth Pedersen er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Silje Elisabeth Pedersen

Strålende fastlege

Føler jeg er i gode hender. Trygg og kunnskapsrik.
Tar meg seriøst som pasient.
Synes hun er interessert i meg som person og har et ønske om å hjelpe meg med mine plager.

Veldig fornøyd med Silje, som fastlege. Dyktig og flink med kronisk sykdom.
Hun er flink til å lytte, hjelpe og bruker god tid og er alltid kjempe hyggelig og hjelpsom.
Har aldri følt at jeg ikke blir tatt seriøst og jeg er veldig fornøyd med god oppfølging.

Kan virkelig anbefale Silje som fastlege! En av de beste 👍🏼

arrogant og lite kunnskap

Pedersen er lite interessert i "vanlige " tilstander som hjernerystelse, krystallsyke, lavt stoffskifte. Alltid beskjed om at det ikke er noe å bry seg om. Ved hjernerystelse var det bare å drive som før, bare ikke se på pc èn uke. Krystallsyke virket helt ukjent, mener det ikke er noen grunn til å være sykemeldt for slikt. Lavt stoffskifte er nok bare angst. Får følelsen av å være hypokonder og at dette ikke var noe å komme for. Har derfor måtte benytte meg av Volvat underveis i Pedersen-perioden. Har nå til slutt byttet fastlege.

Robot-lege

Silje er veldig kort og viker "avstumpet". Virker lite empatisk, snakker fort og virker som hun vil ha deg fortest mulig ut. Har aldri sett henne smile.
Slapper ikke av hos henne, og føler meg ikke ivaretatt.

Har fått sykemelding når jeg har trengt det, men er på utkikk etter ny fastlege da jeg trenger å føle at jeg blir ivaretatt og at jeg snakker med et menneske og ikke en robot.

Veldig fornøyd.

Jeg er veldig fornøyd med å ha henne som min fastlege.
Føler meg veldig godt ivaretatt og at hun tar seg tid til meg. Kan virkelig anbefale henne