Silje Elisabeth Pedersen

Helsebygget Legesenter DA

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Silje Elisabeth Pedersen er en av 42 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Silje Elisabeth Pedersen

Meget dyktig

Silje er en lege jeg har full tillit til. Hun er fin å snakke med og jeg føler at hun tar meg på alvor.

Jeg er ekstremt fornøyd med, Silje. Jeg får uten unntak time på dagen om det er noe, dette gjelder min datter også. Hun er smilende og imøtekommende. Hun setter av tid til deg som enkeltmenneske, lytter og sjekker grundig. Hun forteller og forklarer. Hun tar gjerne en test/prøve ekstra for å være sikker. Hun sender henvisninger om det er nødvendig.

Silje er en lege som jeg er 100% trygg på. Jeg føler meg ALLTID hørt, ivaretatt og sett. Hun er helt fantastisk etter min mening. Anbefaler henne til alle jeg kjenner.

Uinteressert

Dette var fastlegen min i mange år, men da jeg ble alvorlig syk fulgte hun ikke opp. Jeg ble nærmest behandlet som at jeg burde bli frisk så raskt som mulig. Hun satte seg ikke inn i min tilstand. Senskader ville hun ikke høre snakk om. Skrev misvisende legeerklæring til nav. Henviste meg ikke videre til spesialist. Og tok ikke nødvendige telefoner for meg, dette kunne jeg gjøre selv.
Etter langt sykeforløp, har jeg nå byttet til en annen fastlege.

Omsorgsfull

Tar meg seriøst, og har tid til å lytte. Flink til å følge opp. Nøler ikke med å sende meg til spesialist, viss hun mener det trengs. Får raskt time ved behov.

Strålende fastlege

Føler jeg er i gode hender. Trygg og kunnskapsrik.
Tar meg seriøst som pasient.
Synes hun er interessert i meg som person og har et ønske om å hjelpe meg med mine plager.