Tore Magnar Pedersen

Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Tore Magnar Pedersen er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Tore Magnar Pedersen

Lege som snakker med deg, og ikke til deg

Ryddig, hyggelig og dyktig lege, som gjerne forklarer i dybden. Han har også evnen til å snakke med deg, og ikke til deg.
Ønsker meg en bedre mulighet til elektronisk kommunikasjon, og kanskje noe litt nyere å lese på, da det til tider kan være litt kø utenfor døra. Køen er forsåvidt positivt ladet, da denne kommer av at Dr.Pedersen tar seg tid til pasientene.

En lege jeg virkelig stoler på

Tore Magnar Pedersen er en fantastisk lege! Han har god tid til å lytte, forklare og undersøke. Han er ikke for rask til å tenke at medisiner løser alt, og han er flink til å henvise videre. Jeg er ung kvinne som hadde ham som barn og ungdom selv, og nå som voksen. Han er også lege for mine barn, noe jeg også har hatt utelukkende positive erfaringer med. Jeg føler jeg kan snakke med Dr Pedersen om alt, både fysiske og psykiske plager. Jeg anbefaler han gladelig til alle jeg møter! Det eneste negative å si er at det av og til er litt lang ventetid utenfor hans kontor. Men det kan jo være fordi han ikke stresser med en pasient selv om det er mye å gjøre.

lyttende og dyktig lege som gir riktig diagnose.

Denne legen Har tid til å lytte på deg og er lett å snakke med. I mitt tilfelle har han vært dyktig faglig til å diagnostisere. Jeg anbefaler han!

Jeg har full tillit

Legen gir gode forklaringer, han har god til og er lytter til hva du har å si. Sender også videre dersom han er usikker. Er spesielt fornøyd med at han forklarer så godt!

En god lege!

Tar seg alltid god tid, lytter til alle problemer man måtte ha. Tar ting alvorlig og henviser videre hvis det er nødvendig. Fornuftig og rolig.