Magnus Nordstrand Myntevik

Nattlandsveien 8 5093 Bergen
Magnus Nordstrand Myntevik er en av 243 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Magnus Nordstrand Myntevik

Flott og engasjert

Magnus er en flott og engasjert lege som bryr seg om pasientene sine. Alle i vår husholdning har hatt Dr. Myntevik som familielege helt fra starten av hans legekarriere. Vi vet alltid at vi kan stole på Magnus og vet at våres helse blir ivaretatt. Han er en superstjerne av en lege. Han er helt eksepsjonell og vi er alle veldig glad for å kunne kalle Dr. Myntevik for VÅR fastlege.

Dyktig og grundig

Dyktig og grundig lege, god kommunikasjon. Vi var der i forbindelse med luftveier/astmaproblematikk og er veldig godt fornøyd med måten dette ble utredet på og videre innspill om trening. Topp innsikt på idrett, anbefales.

Fraværende

Får alltid en følelse av at han ikke er tilstede når jeg forteller om problemet mitt. Han ser alltid trøtt og ufokusert ut som om han ikke har sovet på noen dager.
Har opplevd flere ganger at han tar telefonen eller svarer på meldinger i legetimen.

Grundig og støttende.

Myntevik fyller forventningene til en fastlege og vel så det! Han er også legen til barna mine. Vi har stått i krevende situasjoner i mange år, og Myntevik har alltid vært imøtekommende på alle måter. Nå står mannen min på venteliste 😄

Veldig god fastlege

Hadde Magnus som fastlege i 5 år mens jeg studerte i Bergen. Var innom flere ganger bla. på grunn av astma, flere benbrudd og andre mindre sykdommer og spørsmål. Alltid følt meg lyttet til, og han har løst alle problemer jeg har hatt. Nøler ikke med å hjelpe der han kan, og bruker god tid på å forklare anbefalingene sine.

Det kan være noe vanskelig å få vanlig time, men det har løst seg ganske raskt (neste dag) de få gangene det har hastet.