Magnus Nordstrand Myntevik

Storetveitvegen 81 5067 Bergen
Magnus Nordstrand Myntevik er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Magnus Nordstrand Myntevik

Hyggelig, men travel

Myntevik er ca den hyggeligste fastlegen jeg har hatt. Derfor synd at han har vært så travel de gangene jeg har vært der - inkludert samarbeidet med den dyktige fysioterapeuten på kontoret ved siden av. Selv om legen virker dyktig, er det litt vanskelig å holde på tilliten når han løper fram og tilbake mellom pasientene.

Gården har plassproblemer, uten at det virker negativt på behandlingen. Med ett unntak: personalet kan kanskje bli flinkere til å lukke dører så alle slipper å få med seg alt på laboratoriet...
men et kjempepluss for å slippe den radioen andre legekontor bruker for å overdøve annet snakk.

En lege som tar deg på alvor

Magnus er åpen, positiv og flink i yrket sitt! Kropp og sinn føles alltid litt lettere etter at jeg har vært hos ham :-)

Effektiv oh hyggelig.

Han er hyggelig og effektiv. Svar på prøver kommer raskt og oppfølging og eventuell viderebehandling følges opp.

Magnus Myntevik, en virkelig god lege

Myntevik lytter til meg, gir meg gode råd og veiledning .Han er meget imøtekommende, og virker som om han har god faglig bakgrunn. Det virker som om han alltid er forberedt på meg og min situasjon. Har omtanke for meg og mitt ve og vel.

En lege som tar deg på alvor

En dyktig lege som lytter og henviser videre dersom han mener det er behov. Jeg føler meg alltid ivaretatt når jeg har vært hos Myntevik.