Magnus Nordstrand Myntevik

Storetveitvegen 81 5067 Bergen
Tlf: 55 36 48 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magnus Nordstrand Myntevik er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Magnus Nordstrand Myntevik

For mange ting på minussiden

Jeg har hatt planer om å skifte fastlege en stund, pga utilpasset behandling hos Myntevik. Når kontoret nå avslutter SMSbestilling og henviser pasientene til Pasientsky som jeg ikke bruker, eller telefon som jeg av fysiske grunner har vansker med, avgjør det saken. Det er ikke lenge siden mulighet for eposthenvendelse ble avsluttet heller, og dette tar tilgjengeligheten for langt ned. I tillegg til et kontor dårlig tilpasset at det tidvis er mange pasienter inne på en gang (det er lytt, dører står åpne mellom kontor og lab når både pasienter og personale snakker, og det er liten plass til å gå utenom f.eks folk som sitter og venter).
Faglig sett virker Myntevik helt uoppdatert på psykiske vansker, særlig i kombinasjon med kroppslige symptomer.

En lege som tar deg på alvor

Magnus er åpen, positiv og flink i yrket sitt! Kropp og sinn føles alltid litt lettere etter at jeg har vært hos ham :-)

Effektiv oh hyggelig.

Han er hyggelig og effektiv. Svar på prøver kommer raskt og oppfølging og eventuell viderebehandling følges opp.

Magnus Myntevik, en virkelig god lege

Myntevik lytter til meg, gir meg gode råd og veiledning .Han er meget imøtekommende, og virker som om han har god faglig bakgrunn. Det virker som om han alltid er forberedt på meg og min situasjon. Har omtanke for meg og mitt ve og vel.

En lege som tar deg på alvor

En dyktig lege som lytter og henviser videre dersom han mener det er behov. Jeg føler meg alltid ivaretatt når jeg har vært hos Myntevik.

Flott lege

Trist å måtte bytte lege pga. flytting. Var veldig godt fornøyd. Forståelsesfull og lett å prate med.

Flink og hyggelig

Hyggelig, flink, forståelsesfull, tar tak i ting, har jeg ikke sagt det meste da:-)

anbefales som lege

Vi har vart alle fire år vi bodde i Bergen hos Magnus Myntevik - det var aldri noe redsel eller stress for å besøke han og han gjorde alt for å finne best mulige løsninger for problemer gjennom gode samtaler som skapte ekte og personlig tillitt og trygghet. Og det er det viktigste hos en lege, at man ikke er redd for å dra dit. Han viste høyt ambisjonsnivå for at man fikk best mulig hjelp. Jeg ventet av og til lenge på telefonen på Helse +, jeg tror at dethar blittr bedre; og han var ikke alltid tilgjengelig på kort frist

Meget grei og lyttene lege

Meget grei og lyttene lege. Gir seg god tid. Når det har hastet har han vært øyeblikkelig tilgjengelig. Har gitt tilbakemelding i brev, telefon eller mail.

Min hverdagshelt

I samtalen med Dr. Myntevik - er han lege og jeg pasient.
Men med de gode kommunikasjonsevnene han innehar, får han møtet til å bli mellom to likeverdige mennesker, et menneske til menneske forhold. Det kaller jeg en god lege og et godt medmenneske. Dr. Myntevik er også meget dyktig. Han besitter sine faglige kunnskaper godt. Har aldri betvilt på hans medisinske avgjørelser.

Jeg har, med hjelp og støtte fram Dr. Myntevik, kommet igjennom vanskelige psykiske og fysiske perioder. Han er virkelig min hverdagshelt.

Anbefales på det varmeste <3<3<3

God lege

God lege som lytter og er behjelpelig med saker og ting. Føler han forstår hva jeg er ute etter.

Han hører etter og prøver å hjelpe

Man kan ikke alt, bare at det er sagt. Men han hører alltid etter og avfeier ikke pasientetn som masekopp, som jeg har vært flere ganger. Han er den beste legen jeg har hatt hittil, og jeg må kjøre et stykke for å komme til time, men det er verd det! Ellers vedig hyggelige damer på kontoret/telefon, og man kan få time ganske snart om det haster.

Uten tvil den beste legen eg har hatt...

Hyggeligste mannen jeg har truffet, er ung og ambisiøs.
Interessert i sitt yrke, opptatt av å gjøre det beste for pasienten.
Om han ikke finner ut av ting selv.. er han kjapp til å sende pasienten videre til andre spesialister.

Han ser ikke problemer, men løsninger.

Må oxo si at han er nermest blitt en god venn som jeg stoler på.

Bor egentlig i en annen kommune, men fulgte med på lasset da han flyttet, følte jeg ikke kunne miste en slik flink lege.

Den beste legen jeg har hatt

Tar deg på alvor som pasient. Flink til å lytte. Empatisk. Tar seg tid til å finne ut av hva som forårsaker plager, selv om det tar tid.

En lege som lytter

Dette er en lege som ikke bruker tiden i dataskjermen. Han lytter og undersøker og vil ditt beste. Gir seg ikke før han finner ut av det, diffuse symptomer stopper han ikke. Veldig flink med barn og. Anbefales

Jeg reiser et stykke, men det er verdt det!

Her blir jeg alltid tatt godt imot, og lyttet til. Akutt-timer har jeg opplevd å få samme dag.

en som tar deg alvorlig

denne legen er god til og lytte, og tar det du sier på alvor. han har blitt en god venn som eg nå stoler fult og fast på.