Astrid Berg Nordrik

Frekhaug Legesenter

1993

Frekhaug Legesenter Telefonnummer56 17 11 1056 17 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnevegen 41B 5918 Frekhaug
Astrid Berg Nordrik er en av 9 fastleger i Meland

Siste vurderinger av Astrid Berg Nordrik

Trygg og kunnskapsrik.

Astrid B Nordtug er den beste legen jeg har hatt kontakt med etter fastlegeordningen kom. Hun er også fastlege for mine 4 barn.
Tar alt sv hendvendelser 100 prosent seriøst!

Kjempedame :-)

Hyggelig og nøye dame, alltid god service og behandling. Kan være litt knapp (tidspress) flink og faglig dyktig.

Helt fantastisk!

Hun er helt unik! Veldig lett å snakke med, tar seg god tid, og hører etter. Utrolig flink til å følge opp pasienter, hun bryr seg virkelig om en. Eg kunne ikke vært mer fornøyd!

Helt fantastisk!!

Hun er effektiv og engasjert, og bryr seg tydelig genuint om hver enkelt pasient. Er grundig, og sender raskt videre til videre undersøkelser dersom hun er i det minste tvil. Hun husker godt og viser at hun er opptatt av deg som pasient. Hun tar gjerne kontakt selv for å informere/følge opp pasienter. Hun gir alltid det lille ekstra og jeg og min familie føler oss både trygg og godt ivaretatt. En virkelig dyktig lege so tydelig har blitt lege av de rette årsakene- hun bryr seg om og vil hjelpe pasientene sine!

Dårlig tid

Ikke fornøyd. Snakker lavt og følte hun stresset og ikke tok meg alvorlig. Opplyste meg som pasient over hvor mange minutter hun hadde på timen min, som fikk meg til å føle meg dårlig ivaretatt. fikk meg til å føle at jeg var på et samle bånd