Terje Nysæther

• Arbeidsmedisin

Autorisasjon (1984)

Terje Nysæther er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Terje Nysæther

Meget hyggelig og oppegående lege!

Utrolig hyggelig, sympatisk og oppegående lege. Tok seg nødvendig tid og fulgte meget bra opp. Jeg er ikke kvalifisert for å vurdere det faglige, men han har jo erfaring og han fremsto som en som har peiling!

Virkelig en Lege jeg kan anbefale!

En lege med alt for lite tid

Dette er en lege som ikke har tid til å høre på deg.
Man får tydelig vis kun time hvis men er døende.
Kan på ingen måte anbefales.

Virker uinteressert + not recommended for foreigners

Legen har kanskje for mange pasienter: han er alltid forsinket og jeg følte som jeg måtte haste meg da jeg besøkte ham. Det at jeg ikke er norsk var et problem for kommunikasjonen våres; han såg ut som han ikke forstod hvis jeg sa noe på engelsk, og han hadde dårlig tålmodighet når jeg forsøkte å forklare saker på norsk. Han virket som at han ikke stolte på oversatte kopier av anamnese og diagnoser fra mitt hjemland eller det som jeg fortalte om mine tidligere behandlinger. Han påsto at jeg ikke burde ha smerter fordi jeg er så ung – smerter som jeg har hatt for 15 år (og har klare diagnoser om fra før). Han var flink til å skrive henvisninger, men av og til var dette også en utfordring fordi a) han syntes det var ikke nødvendig, b) han glemte å gjøre det, eller c) han hadde dårlig tid til å gjøre mer enn en sak per legetime. SMS-servicen til fornying av resept og bestilling av time på legesenters nettsider fungerte bra, men nå er nettsider ikke lenger i bruk.

Jordnær og hyggelig lege

Flyttet til Bergen for 4-5 år siden og måte bytte lege. Har brukt Terje siden. Veldig hyggelig og grei mann. Er nøyaktig og tar "ingen snarveier"

Too busy with lack of focus

Terje is good as a person and no doubt he is experienced as the age tells it about. I am writing this on the basis of our several visits. The moment you enter the room he seems too busy, he is good at sending you home ASAP by writing some medicine and referring to hospitals. He does very little to know about the real issue which results in repeated visits for the same problem and long time to get cure. Also very poor at following up.

I will not recommend if you are among any of the following:
* person who needs to visit a doctor frequently
* Person who can't speak Norwegian(unless you order a translator every time)
* family with little kids who need to see a doctor frequently
* Person who needs follow up on his case / disease that demands real root cause analysis

Good luck