Terje Nysæther

Autorisasjon (1984)

Terje Nysæther er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Terje Nysæther

Flott og sympatisk lege

Et av mine barn som hadde store rusproblemer benyttet denne legen, og siden mitt barn ofte ikke kunne følge opp sin egen situasjon særlig godt, har jeg hatt endel kontakt med legen selv om han ikke har vært min fastlege. En meget sympatisk og snill lege som ønsker det beste for sine pasienter. Faglig dyktig, men burde bli betydelig strengere og klar overfor NAV med hensyn til pasienter med alvorlige rusproblemer slik at disse eller deres pårørende slipper "å kjempe" mot NAV for å få rask og korrekt oppfølgning betalt av det offentlige.

En god lege.

Har hatt han som fastlege i årevis og har ingen planer om å bytte. Tar tak i ting.

Hyggelig men overfladisk

Var familiens lege en årrekke. Absolutt en hyggelig lege, men hovedinntrykket var etter hvert at han ikke var tilstrekkelig grundig. Var overfladisk og tok ikke tak i ting som kunne fortjent en oppfølging.
Jeg liker ikke å bytte lege og holdt fast i det lengste, men etter en hendelse som gjorde at jeg følte meg utrygg byttet jeg (og familien) til slutt.

ikke den raskeste og må gjerne purre for å få ting gjort. hyggelig og forstålig kar. Ellers er det ikke så lett å komme gjennom på tlf her.

En lege som kan lytte og hører hva du sier :)

Opplever en lege som hver gang etterstreber gjøre sitt beste for pasienten.
Fornøyd pasient