Torunn Perstølen

Tlf: 55 33 57 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torunn Perstølen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torunn Perstølen

God lege

Jeg opplever Torunn Perstølen som en lege man kan stole på. Hun er alltid imøtekommende, lyttende og man opplever en trygghet og visshet om at hun ønsker å hjelpe på best mulig måte. Jeg er strålende fornøyd og takknemlig for å ha henne som min fastlege.

Vennlig, respektfull, seriøs

Svært dyktig når det gjelder somatikk. Har respekt for personer med psykiatriske diagnoser. Godt blikk for mennesker.
Kunne vært bedre m. h. t kommunikasjon av mer personlig karakter.
Veldig flink til kontakte spesialister for rådføring og henvisning videre.
En hyggelig lege.

Seriøs og dyktig

En seriøs og dyktig fastlege. Opplever også at hun er flink til å innhente kompetanse utenfra når det er behov for det. Er lyttende og stoler på mine vurderinger. Jeg stoler 100 % på hennes. Opplever også at de andre ansatte er veldig hyggelige og til å stole på.

Veldig bra!

Flink lege. God til å lyte. Hører på eventuelle forslag jeg kommer med ang prøver, osv.
Veldig fornøyd!

Hun er den beste.

Blir alltid tatt vare på. Behandler pasienten med respekt. Ingen problem for lite. Ringer gjerne om kvelden for å høre hvordan jeg har det. Blir så glad for å ha henne som fastlege.

Hun er bare en super fastlege.

Torunn Perstølen er alltid hyggelig og imøtekommende. Jeg kan snakke med henne om alt, og jeg får alltid god behandling, i alle betydninger av ordet. Spesielt setter jeg pris på at hun ringer og gir meg resultatene av prøver o.l.

En fantastisk lege

Jeg føler meg veldig, veldig heldig som har fått beholde Torunn Perstølen som min fastlege i mangen år.
Hun er alt hva en pasient trenger, omsorgsfull, dyktig og utrolig flink til å forklare de ulike ting i en sykdomsperiode.
Hun har alltid tid til høre på meg som pasient.
Hun er også utrolig effektiv på en rolig måte.
For meg har det betydd veldig mye å ha en så flink og behagelig lege.
Håper jeg får beholde henne i mangen år fremover.

omsorgfull

En dyktig lege som tar seg tid til pasienten,god til å lytte og. Jeg har alltid fått time når jeg har treng det,og kunne ikke tenkt meg en annen lege.

Omsorgsfull og dyktig

Da jeg var syk i lengre tid ringte hun meg en gang i uken for å høre hvordan det gikk. Føler alltid at hun har tid, hun er en god lytter og faglig dyktig.

Torunn

Kjempe grei lege.
Følte at hun tok seg god tid til å lytte og finne løsning på mine problemer.
Ønsker henne som fastlege.

En god lege

Nå har jeg ikke hatt andre leger enn Torunn Perstølen i voksen alder, men selv etter å ha flyttet fra området bruker jeg heller litt ekstra transporttid for å beholde henne som fastlege for meg og mine barn. Hos henne føler jeg at jeg blir tatt på alvor, ivaretatt og lyttet til. Hun er ikke en lege som skriver ut en "resept for alt", men ser an hver enkelt pasient med sitt individuelle problem.

Det eneste minuset er at det kan ta litt tid å få time, men hvis det er noe akutt, eller et barn som trenger en medisin for å få gå i barnehagen, finner de alltid tid!

Den beste!

Hun er virkelig en av de beste legene jeg noen gang har vært ute for. Og jeg har vært hos en del.