Torunn Perstølen

Sandviken Legekontor

Autorisasjon (1998)

Sandviken Legekontor Telefonnummer55 33 57 4055 33 57 ...
Sandviken legesenter Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Torunn Perstølen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torunn Perstølen

Hyggelig,men uinteressert i livet mitt og i meg som menneske

Gikk til denne legen i ca 17 -18 år.Jeg har tildels store psykiske problemer,men dette var Perstølen helt uinteressert i.Ikke en eneste gang i alle disse årene spurte hun hvordan jeg hadde det.Det var bare registrering av blodsukker,vekt og blodtrykk og så bar det rett ut av kontoret.Perstølen er flink med det somatiske,men det er det eneste positive jeg har å si om henne.Jeg stod på epilepsimedisin i nesten 20 år uten å ha et eneste anfall.Det var jeg som tok initiativ til å slutte med denne.Da mottok jeg følgende spørsmål fra Perstølen:Vil du gå på minst mulig medisiner?
Jeg synes dette var et helt utrolig spørsmål.
Jeg sluttet med min epilepsimedisin og gikk ned 10 kilo og fikk et bedre liv.
Jeg tilhører dem som tror at en leges adferd mot en pasient påvirkes av pasientens sosioøkonomiske status.Jeg tror at jo høyere utdannelse man har ,jo bedre blir man behandlet av legen.
Jeg tror at Perstølen hadde vist interesse for meg som menneske,hvis jeg hadde hatt høy utdannelse og en fin jobb

God lege

Jeg opplever Torunn Perstølen som en lege man kan stole på. Hun er alltid imøtekommende, lyttende og man opplever en trygghet og visshet om at hun ønsker å hjelpe på best mulig måte. Jeg er strålende fornøyd og takknemlig for å ha henne som min fastlege.

Seriøs og dyktig

En seriøs og dyktig fastlege. Opplever også at hun er flink til å innhente kompetanse utenfra når det er behov for det. Er lyttende og stoler på mine vurderinger. Jeg stoler 100 % på hennes. Opplever også at de andre ansatte er veldig hyggelige og til å stole på.

Veldig bra!

Flink lege. God til å lyte. Hører på eventuelle forslag jeg kommer med ang prøver, osv.
Veldig fornøyd!

Hun er den beste.

Blir alltid tatt vare på. Behandler pasienten med respekt. Ingen problem for lite. Ringer gjerne om kvelden for å høre hvordan jeg har det. Blir så glad for å ha henne som fastlege.