Torunn Perstølen

Autorisasjon (1998)

Sandviken Legesenter Telefonnummer55 33 57 4055 33 57 ...
Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Torunn Perstølen er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torunn Perstølen

Anbefales

Har bare godt å si om denne fastlegen! Hun fulgte meg gjennom endel år med barnefødsler og kronisk sykdom. Alltid lyttende, omsorgsfull og fulgte meg opp på en god måte. Anbefales varmt!

Fantastisk lege

Torunn Perstølen er en dyktig lege.
Hun tar seg god tid, er lyttende, tar raskt initiativ, og følger veldig godt opp pasienter.

Ikke for meg

Jeg hadde Torunn som lege i mange år. Synes alltid hun virket interessert og var hyggelig i samtale med meg, men jeg følte meg sjelden tatt på alvor. Jeg opplevde at ting ble løst med tilbud om medisinering heller enn henvisning til noen som hadde spesialkompetanse, selv når jeg ba om henvisningen selv. Dette gjorde at jeg slet med å få tillitt til henne, og kjente at jeg vegret meg for å faktisk fortelle henne hvorfor jeg var hos henne. Noen ganger opplevde jeg også å få "personlige" råd eller spørsmål som ble stilt på en måte som gjorde meg ukomfortabel. Jeg tror aldri hun mente noe vondt, men da jeg opplevde relasjonen til henne som utfordrende gjorde det vanskelig for meg å ha tillitt til henne som lege.

Verdens beste lege!

Torunn Perstølen er en kunnskapsrik og medmenneskelig lege. Hun lytter, gir ærlige råd, og viser forståelse. Jeg har 100 % tillit til henne. Helsen min kunne ikke vært i bedre hender.

Hyggelig,men uinteressert i livet mitt og i meg som menneske

Gikk til denne legen i ca 17 -18 år.Jeg har tildels store psykiske problemer,men dette var Perstølen helt uinteressert i.Ikke en eneste gang i alle disse årene spurte hun hvordan jeg hadde det.Det var bare registrering av blodsukker,vekt og blodtrykk og så bar det rett ut av kontoret.Perstølen er flink med det somatiske,men det er det eneste positive jeg har å si om henne.Jeg stod på epilepsimedisin i nesten 20 år uten å ha et eneste anfall.Det var jeg som tok initiativ til å slutte med denne.Da mottok jeg følgende spørsmål fra Perstølen:Vil du gå på minst mulig medisiner?
Jeg synes dette var et helt utrolig spørsmål.
Jeg sluttet med min epilepsimedisin og gikk ned 10 kilo og fikk et bedre liv.
Jeg tilhører dem som tror at en leges adferd mot en pasient påvirkes av pasientens sosioøkonomiske status.Jeg tror at jo høyere utdannelse man har ,jo bedre blir man behandlet av legen.
Jeg tror at Perstølen hadde vist interesse for meg som menneske,hvis jeg hadde hatt høy utdannelse og en fin jobb