Gunnar Ramstad

Tlf: 55 11 71 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunnar Ramstad er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Gunnar Ramstad

Ikke tatt på alvor

Hatt han som fastlege siden ordningen oppsto. Grei å prate med, festlig og god tilgjengelighet. Har hatt lite behov for legehjelp, men da dagen kom ble det bare flåset vekk. Ikke tatt på alvor. Måtte nærmest true meg til undersøkelser og henvisning, viste seg at jeg hadde rett og han tok feil. Ingen beklagelser.

Har vel alltid sagt at den gangen jeg virkelig trenger lege, så må jeg nok bytte. Stemte for min del.

Den beste legen jeg har hatt

Ramstad er alltid blid, hyggelig og tilgjengelig.

Har aldri vært noe problem å få time på dagen.

Han lytter og er han usikker sender han deg videre til spesialist, eller rådføre seg med andre. Velig fornød.

Lytter og gir anbefalinger. Sender videre om han er usikker på noe. Kan også rådføre seg med andre på de forskjellige områdene.

En svært god fastlege!

Han er en dyktig fastlege med glimt i øyet og som husker deg. Jeg blir alltid fulgt godt opp av han i ettertid og han bruker tid på pasientene som en god fastlege skal gjøre.

En meget dyktig fagmann

Følger opp alt og tar seg tid til å lytte. Sender videre ved behov og ringer gjerne opp f.eks Haukeland Sykehus for å purre på de mens jeg er til stede. Alt i alt en proff lege med glimt i øye

Bruker for lite tid til kommunikasjon

Opplever at er dyktig faglig sett, men kunne brukt mer tid forhold til kommunikasjon.

Generelt misfornøyd

En hyggelig mann, for all del, men en mann som ikke har tatt meg på alvor én gang for mye. Skal alltid tulle vekk ting jeg sier, og tar aldri mitt legebesøk alvorlig, uansett hva jeg kommer med. Hypokonder er jeg heller ikke, er hos han to-tre ganger i året, men hver gang preges av at jeg forlater legekontoret med en følelse av å ikke ha blitt tatt alvorlig, og dermed føles hele besøket bortkastet. Begeret rant over i dag da jeg brukte en time med buss hver vei for å ta blodprøver, for så at blodprøvene som blir tatt av meg ikke er i nærheten av det jeg har bedt om eller det vi har snakket om. IGJEN har jeg ikke blitt hørt på. Sækreterene som tar telefonen der er også en gjeng med meget uhyggelige mennesker.

I dag bytter jeg fastlege, noe jeg burde gjort for lenge siden.

Hyggelig, blid og ærlig.

Han er alltid hyggelig og blid. Henviser videre når det er behov for det. Er forståelsesfull, men er også ærlig og sier ting som det er.

Seriøs med Glimt i øyet

Opplevde alltid Ramstad som forståelsesfull og seriøs. Tok mine henvendelser seriøs uansett hva det gjaldt, og fulgte opp det han skulle. Selv om han hardet travelt tok han seg litt ekstra tid med meg. Måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet fra regionen.

En forståelsesfull og sympatisk lege

Har hatt Gunnar Ramstad som min fastlege siden jeg knakk min første fot.
Var sykemeldt en lengre periode og legen var meget forståelsesfull og fulgte skikkelig opp. Tar seg alltid tid og kjører en NO BULLSHIT-policy.
Sier det som det er.

Hastig

Føler at pasienten ikke blir tatt på alvor feile henvisninger titt og ofte og har tydelig ikke skjønt budskapet pasienten hadde i sitt legebesøk. Som ofte fører til flere unødige besøk

Er godt fornøyd med legen

Det er alltid godt humør og han lytter til det jeg har å si,kommer med tilbakemelding om hva jeg bør gjøre.Er flink med å sende meg videre til spesialister dersom det er nødvendig.
Har ingen ting å utsette på han eller de annsatte på legekontoret.Alltid smilende og blid.