Gunnar Ramstad

Fana Legekontor DA Mann, 60 år

Autorisert1983
Ledige plasser 17 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fana Legekontor DA
Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Gunnar Ramstad er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Gunnar Ramstad

Ikke tatt på alvor

Hatt han som fastlege siden ordningen oppsto. Grei å prate med, festlig og god tilgjengelighet. Har hatt lite behov for legehjelp, men da dagen kom ble det bare flåset vekk. Ikke tatt på alvor. Måtte nærmest true meg til undersøkelser og henvisning, viste seg at jeg hadde rett og han tok feil. Ingen beklagelser.

Har vel alltid sagt at den gangen jeg virkelig trenger lege, så må jeg nok bytte. Stemte for min del.

Den beste legen jeg har hatt

Ramstad er alltid blid, hyggelig og tilgjengelig.

Har aldri vært noe problem å få time på dagen.

Han lytter og er han usikker sender han deg videre til spesialist, eller rådføre seg med andre. Velig fornød.

Lytter og gir anbefalinger. Sender videre om han er usikker på noe. Kan også rådføre seg med andre på de forskjellige områdene.

En svært god fastlege!

Han er en dyktig fastlege med glimt i øyet og som husker deg. Jeg blir alltid fulgt godt opp av han i ettertid og han bruker tid på pasientene som en god fastlege skal gjøre.

En meget dyktig fagmann

Følger opp alt og tar seg tid til å lytte. Sender videre ved behov og ringer gjerne opp f.eks Haukeland Sykehus for å purre på de mens jeg er til stede. Alt i alt en proff lege med glimt i øye