Gunnar Ramstad

Autorisasjon (1983)

Fana Legekontor DA Telefonnummer55 11 71 5055 11 71 ...
Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Gunnar Ramstad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Gunnar Ramstad

Bruker for lite tid til kommunikasjon

Opplever at er dyktig faglig sett, men kunne brukt mer tid forhold til kommunikasjon.

Generelt misfornøyd

En hyggelig mann, for all del, men en mann som ikke har tatt meg på alvor én gang for mye. Skal alltid tulle vekk ting jeg sier, og tar aldri mitt legebesøk alvorlig, uansett hva jeg kommer med. Hypokonder er jeg heller ikke, er hos han to-tre ganger i året, men hver gang preges av at jeg forlater legekontoret med en følelse av å ikke ha blitt tatt alvorlig, og dermed føles hele besøket bortkastet. Begeret rant over i dag da jeg brukte en time med buss hver vei for å ta blodprøver, for så at blodprøvene som blir tatt av meg ikke er i nærheten av det jeg har bedt om eller det vi har snakket om. IGJEN har jeg ikke blitt hørt på. Sækreterene som tar telefonen der er også en gjeng med meget uhyggelige mennesker.

I dag bytter jeg fastlege, noe jeg burde gjort for lenge siden.

Hyggelig, blid og ærlig.

Han er alltid hyggelig og blid. Henviser videre når det er behov for det. Er forståelsesfull, men er også ærlig og sier ting som det er.

Seriøs med Glimt i øyet

Opplevde alltid Ramstad som forståelsesfull og seriøs. Tok mine henvendelser seriøs uansett hva det gjaldt, og fulgte opp det han skulle. Selv om han hardet travelt tok han seg litt ekstra tid med meg. Måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet fra regionen.

En forståelsesfull og sympatisk lege

Har hatt Gunnar Ramstad som min fastlege siden jeg knakk min første fot.
Var sykemeldt en lengre periode og legen var meget forståelsesfull og fulgte skikkelig opp. Tar seg alltid tid og kjører en NO BULLSHIT-policy.
Sier det som det er.