Jan Arvid Prytz

Autorisasjon (1985)

Fastlegehuset Telefonnummer63 81 18 3063 81 18 ...
Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Jan Arvid Prytz er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Jan Arvid Prytz

Veldig fornøyd

Brukt Prytz i mange år. Alltid fulgt meg meget godt opp, jeg har flere kroniske sykdommer.

Lett å snakke med og spørre hvis det er noe. Har selvfølgelig av og til dårlig tid. Men hvis jeg føler det nødvendig får jeg ny time relativt raskt.

Altid fått time raskt når jeg har behov for rask time.

Behagelig som person.

For dårlig tid!

Mulig han er meget faglig dyktig på det somatiske, medisinke, lovverket og regler, men sitter dessverre igjen med et skuffende inntrykk hva det gjelder å "se" helheten, hva er det du som pasient prøver å formidle til legen? Tror dette skyldes for lite avsatt tid til pasienten. 6 minutter og en smådårlig samvittighet fra hans side, det holder ikke mål! Må lære seg å lytte mer til pasienten og ta dens problemer på alvor, ikke bagatellisere. For øvrig en hyggelig mann, men man må være forberedt og direkte for at han skal se dine behov. Er selv usikker på om jeg ønsker å beholde han som fastlege.

Forklarer på en meget bra måte.

Jeg er vant med at leger forklarer minst mulig, noe som har irritert meg. Det er ikke det at han sier all verden han heller, men han sier nok til at jeg får nok innsikt i mine egne helseproblemer. Noe mer forlanger jeg ikke. Han svarer rett og slett prikkfritt på spørsmål. Han fremstår derfor som ærlig og samvittighetsfull. Dessuten husker han meg fra gang til gang og har en kort smalltalk hver gang.

Jeg må understreke at jeg aldri har hatt helseproblemer av betydning eller varighet. Jeg har forøvrig fått gode henvisnginger når det har vært nødvendig.

Noe ventetid er det, men jeg trekker ikke en stjerne for det siden jeg anser at det er fordi han er en populær lege.

lyttende, oppmerksom, morsom

han lytter. kommer med gode tanker. alltid et smil klart

Upersonlig og tidspress..

Lang ventetid og når du først kommer inn virker det som han helst vil ha deg så fort som mulig ut igjen. Upersonlig og så hvertfall ikke meg som hel person. Kom tilbake mange ganger med samme problem men fikk samme behandling. Benyttet legevakten mer enn fastlegen. Byttet lege og fikk hjelp og løste problemet med en gang.