Jan Arvid Prytz

Autorisasjon (1985)

Fastlegehuset Telefonnummer63 81 18 3063 81 18 ...
Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Jan Arvid Prytz er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Jan Arvid Prytz

Prytz har blitt en bedre lege etter hvert

Har hatt han som fastlege over mange år, og er i dag veldig fornøyd med ham.
I begynnelsen var han veldig opptatt av og ha flest mulige pasienter på minst mulig tid, og når du var hos han så han sjelden på deg, og satt bare å skrev på PC`n. I dag har han tid til deg og hører på deg når du legger fram dine problemer. Han har forstått at han er der for pasienten!! I dag er jeg kjempefornøyd med han og kan anbefale han, selv om han er en av de som har flest pasienter i Skedsmo.

En meget dyktig diagnostiker og lege.

Jeg har benyttet Jan Arvid i ca 20 år og på tre lokasjoner.
Han fant ut av mine ryggproblem , enda jeg hadde problemer med ene benet.
Han har også meget gode medmenneskelige relasjoner.
Tar seg god tid med pasientene. Noe som kan resultere i noe venting på venterommet.
Jeg gir han 5 stjerner av 5 mulige.

En helt grei lege hvis du ikke er mye syk

Prytz er en helt grei lege men dessverre har han altfor mange pasienter. Generelt hyggelig å prate med og han funket fint for meg frem til jeg fylte 18 år. Da fikk jeg litt "større problemer" jeg måtte ordne opp i medisinsk og da var ikke han en passende lege. Jeg fikk ikke et 100% klart ja eller nei på en blodfeil jeg måtte sjekke. Senere viste det seg at jeg hadde den og det burde jeg visst tidligere.

Og en gang jeg var sengeliggende syk (ikke særlig bevegelse) og måtte ha sykemelding for å ikke få fravær fra skolen kom jeg ikke gjennom på telefonen dit fordi det var for mange som ringte inn, en hel uke. Selv da med å prøve 3-4 ganger daglig hver dag.

Så han var ikke en lege som kunne hjelpe meg, men er en generelt hyggelig lege. Men han burde hatt mer enn 6 minutter til hver pasient og kunne tatt imot kort og ikke bare kontant.Hvordan det er i dag vet jeg ikke, har ikke hatt legen på snart 3 år.

Kontordamene han har hatt har alltid vært super hyggelige og har ikke noe negativt å si om dem.

Den beste legen

Hadde Jan Arvid før, så flyttet vi fra Strømmen til Jessheim og jeg byttet lege. Måtte gjennom 3 leger på Jessheim før jeg innså at det heller er bedre for meg til å kjøre ned til Strømmen.
Finnes ikke en bedre lege...

Favorittlegen

Jeg møtte dr. Prytz som forholdsvis ung med legeskrekk. Ikke at skrekken er helt borte, mange dårlige leger i barneårene har sørget for evige spor, men jeg føler at jeg har en lege som jeg kan stole på. Alltid tid til meg, selv når problemene er små. Han tar også virkelig tak når noe må bli gjort og er ikke redd for å ta en telefon eller sende en beskjed for å få hjulene i gang. Jeg vet jeg er i gode hender hos Prytz :)
Som regel litt ventetid, men det forstår jeg om han bruker like mye tid på alle sine pasienter, som han bruker på meg.