Kari Skagseth

Autorisasjon (2000)

Nesttun Allmennpraksis Telefonnummer55 11 70 5055 11 70 ...
Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Kari Skagseth er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Skagseth

Kald, svært lite empatisk og uinteressert

Gruer oss til å bruke henne. Velger privat alternativ selv om det koster oss «skjorta». Barnet vårt fikk sprøyte- og vaksineangst etter møtet med henne. Vi har brukt mye tid og krefter på å komme over dette!

Flink å lytte, følger opp

Kari er flink å lytte, kommer med relevante spørsmål og flink å forklare. Hun har også "lest" seg opp på forhånd, slik at hun slipper å sitte med nesen i PC'en når du er tilstede og kan heller ha fokus på deg.
Virker veldig pliktoppfyllende, og svært flink til å følge opp.
Har hatt henne som fastlege noen år nå, desidert beste fastlegen jeg har hatt, faktisk ikke noe jeg i farten kan se kunne eller burde vært bedre.

dårlig kommunikasjon

Dessverre var det ikke god kommunikasjon mlm oss. Legen hørt ikke godt nok på det jeg sa og tidvis sa legen ting som gjorde meg urolig/provosert.

Uhørt og ikke-imøtekommende

Hadde henne som fastlege i ett år, før jeg fikk ny fastlege ett annet sted. I begynnelsen var hun veldig grei, men etterhvert ble hun bare mer irritert, lite imøtekommende og uinteressert. Jeg gruet meg til å gå til timene hennes. Jeg fortalte henne om mine problemer, og i begynnelsen var hun forståelig og på slutten av virket hun bare uinteressert og pustet tungt. Sist time kom hun med en frekk kommentar som jeg var så overrasket at jeg ikke hadde stemme til å svare tilbake. Kom aldri tilbake etter episoden, og fikk byttet fastlege året etter.

Behandlingen jeg får av min fastlege nå, kan ikke sammenlignes litt med henne en gang.

Anbefales ikke!

Grundig og proaktiv

Har vært hos Kari i vel 10 år. Har fått veldig god hjelp og hun har vært veldig grundig når det kan mistenkes noe alvorlig. Har også fått veldig god hjelp ved mer bagatellmessige problemer også. Alt i alt veldig fornøyd.