Kari Skagseth

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Kari Skagseth er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Skagseth

Veldig fornøyd

Har hatt Skagseth som fastlege i over fem år og er kjempefornøyd. Var fornøyd med min forrige lege også, inntil jeg fikk en masse merkelige symptomer som jeg opplevde ikke ble tatt på alvor. Skagseth sendte meg rundt til alle de spesialistene jeg trengte for å bli utredet. Opplever henne som veldig hyggelig, vennlig, folkelig, imøtekommende, interessert og empatisk, og kjenner ikke igjen enkelte av beskrivelsene her. Jeg har en lavstatus-sykdom og går ofte til legen, men føler alltid at jeg blir tatt på alvor av Skagseth.

Hold deg langt unna!

Jeg har hatt hun som fastlegen i nesten 2 år. Måtte skifte min gamle lege pga. flytting, og det angrer jeg så veldig på!

Min mening :

Kari Skagseth har ingen evne til innlevelse i en annen persons situasjon! Har alltid dårlig tid for å "forsøke" i hvert fall å gå inn i saken uansett 1 times venting før du kommer inn. Jeg kommer ikke noe vei med det som har plaget med (det samme!) i en lang periode, og oftere får følelsen at jeg har blitt behandlet som hypokonder, indirekte.

Ikke imøtekommende

Jeg gruet meg alltid til å komme til Kari. Hun virket irritert og lite interessert. Hun pustet alltid tungt, særlig da jeg fortalte om problemene mine. Jeg måtte alltid vente minst en halvtime på å komme inn etter oppsatt time. Følelsen av at man selv er dum, pleide jeg å få. Problemene mine ble ikke tatt på alvor.

Grei og flink lege

Er ikke så ofte hos legen ,men de gangene jeg har vært hos Kari Skagseth har jeg opplevet som bare posetivt

Blir godt ivaretatt

Jeg er veldig fornøyd med Kari Skagseth. Hun er forberedt når jeg kommer, engasjert og følger opp. Alt i alt godt fornøyd.