Kari Skagseth

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Kari Skagseth er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Skagseth

Veldig fornøyd

Har hatt Skagseth som fastlege i over fem år og er kjempefornøyd. Var fornøyd med min forrige lege også, inntil jeg fikk en masse merkelige symptomer som jeg opplevde ikke ble tatt på alvor. Skagseth sendte meg rundt til alle de spesialistene jeg trengte for å bli utredet. Opplever henne som veldig hyggelig, vennlig, folkelig, imøtekommende, interessert og empatisk, og kjenner ikke igjen enkelte av beskrivelsene her. Jeg har en lavstatus-sykdom og går ofte til legen, men føler alltid at jeg blir tatt på alvor av Skagseth.

Hold deg langt unna!

Jeg har hatt hun som fastlegen i nesten 2 år. Måtte skifte min gamle lege pga. flytting, og det angrer jeg så veldig på!

Min mening :

Kari Skagseth har ingen evne til innlevelse i en annen persons situasjon! Har alltid dårlig tid for å "forsøke" i hvert fall å gå inn i saken uansett 1 times venting før du kommer inn. Jeg kommer ikke noe vei med det som har plaget med (det samme!) i en lang periode, og oftere får følelsen at jeg har blitt behandlet som hypokonder, indirekte.

Ikke imøtekommende

Jeg gruet meg alltid til å komme til Kari. Hun virket irritert og lite interessert. Hun pustet alltid tungt, særlig da jeg fortalte om problemene mine. Jeg måtte alltid vente minst en halvtime på å komme inn etter oppsatt time. Følelsen av at man selv er dum, pleide jeg å få. Problemene mine ble ikke tatt på alvor.

Grei og flink lege

Er ikke så ofte hos legen ,men de gangene jeg har vært hos Kari Skagseth har jeg opplevet som bare posetivt

Blir godt ivaretatt

Jeg er veldig fornøyd med Kari Skagseth. Hun er forberedt når jeg kommer, engasjert og følger opp. Alt i alt godt fornøyd.

OVERFLADISK

Går ikkje ofte til legen, ca. 2 gangar i året. Som oftast går da greitt sida eg stort sett bare har/får ein diagnose kvar gong.
Når ein går til legen ynskje ein som pasient å møta forståelse, omtanke og ikkje minst å bli lytta til. Eg opplevde dessverre ingen av delane når eg var hos legen min sist.

Humørsyk lege

Har hatt denne legen noen år.Hun virket ok til å begynne med, men nå føler jeg hun blir mer å mer sur og nedlatende for hver gang, et par ganger har hun også vært direkte uforskammet. Jeg går ikke så ofte til lege, kanskje en til to ganger i året. Når jeg kommer til en lege så forventer jeg å bli behandlet med vennlighet og respekt. Jeg skal ikke måtte engste meg for : " Hvordan er humøret på legen i dag? ". Som sagt så kan Kari Skagseth være både hyggelig å nøye nå og da, men en forventer at en lege skal være profesjonell og ikke la sitt dårlige humør/ stress gå utover pasientene.

Ikke fornøyd

Føler ikke at jeg blir tatt seriøst. Hun har alltid dårlig tid, og kan til tider snakke nedlatende til meg. Går alltid ut med en dårlig følelse i magen etter å ha snakket med henne, og har aldri synes at hun var spesielt imøtekommende.

Fantastisk lege !!

Kari er en fantastisk dyktig lege!

Etter å ha byttet fra en usympatisk og i mitt hode dårlig fastlege, var det en drøm å få Kari!

Hun lytter til pasienten, kommer til kjapt, følger opp med telefon samtaler osv, blant annet var jeg på MR og fikk beskjed om at fastlegen ville få dette og ta kontakt innen 1-2 uker, det gikk 6 timer så fikk jeg svar fra henne. Dette er bare en av de kjappe gode oppfølgingene. Gir seg ikke før pasienten er fornøyd! anbefales virkelig!

Fantastisk lege!

Kari Skagseth er den hyggeligste legen jeg har hatt og det er alltid like trivelig å komme inn til henne. Hun tar både meg og mitt barn på alvor, og man kan alltid komme til henne om man lurer på 1 eller 20 ting.

Hun var i periode i 2011/2012 fortsatt delvis i mamma-permisjon og da var det noe ventetid hos henne. Det siste året har vi derimot stort sett fått time på dagen, både jeg og datteren min.

Jeg vet med meg selv at jeg vil heller vente 40 minutter (som man noen ganger må) enn å ikke måtte vente, men å få en lege som ikke tar seg tid til meg. Kari lytter, prater, engasjerer seg og virker trygg på sine faglige kunnskaper, men er heller ikke redd for å henvise videre dersom hun føler hun ikke strekker til.

Anbefales til ALLE og spesielt til barnefamilier!

Kjempefin og effektiv lege:)

Kari Skagseth er faktisk den beste, snilleste og mest effektive legen jeg har hatt, og jeg har hatt endel.. Har hatt henne som fastlege i et år nå, og har ikke skiftet lege selv om jeg har flyttet på andre siden av Bergen.. Klart det er litt kø på venterommet innimellom, men det er jo fordi at det finnes fem eller seks leger som deler et lite venterom.. Kari er en lege som tar meg på alvor, og som jeg anbefaler til alle jeg kjenner..
Den skjønneste legen i byen:):)

Imøtekommende, profesjonell og flink

Jeg er svært fornøyd med Kari Skagseth som fastlege, har vært der i over ett år nå. Det er riktignok litt ventetid på et venterom som ofte er fullt, men når jeg først kommer inn til min fastlege føler jeg at jeg blir tatt imot på en profesjonell og fin måte, og jeg føler at jeg blir godt ivaretatt. Jeg opplever henne som en dyktig lege, og er svært fornøyd med at jeg skiftet (hadde en elendig fastlege før...)

er det greit å vente 1 time?

om du vil ha en lege som greier å forholde seg til timeplanen, er det ikke denne legen du vil ha. Har vært 2 ganger til lege siste året og begge ganger har jeg ventet 1 time. første time var sent på dagen, det er greit, men andre gangen var tidlig på dagen i 11 tiden. likevell ble det 1 time venting. Hun jobber visstnok også på Volvat og er derfor ikke alle dager på Nesttun. Dette mener jeg er kritkkverdig. Likevell har hun full liste som fastlege. Jeg er ikke fornøyd med hennes vurdering og behandling. Og selv er jeg også helsepersonell. Jeg er på jakt etter ny fastlege for å si det slik.

Annsiktet utad

*Nok hyggelig, vennlig og imøtekommende som menneske, men desverre aldri tilgjengelig ved behov. Ved konsultasjon er følelsen av å alltid måtte skynde seg ferdig og den påfallende tendensen til å trekke konklusjoner før man som pasient har fått snakket ferdig like ubekvem som urovekkende
*Uakseptabel lang ventetid for timebestilling
*Svært lite imøtekommende og ubehagelig fremtredende personell både på telefon og ved personlig fremmøte. (der er dog èn av personellet som fremstår både som service minded og pasientvennlig) Generelt usympatisk utrykk som bærer preg av manglende empati, respekt og forståelse for den enkelte pasient - og kunde..

Blir ikke tatt på alvor

Opplever at legekontoret alltid er fullt noe som fører til lang ventetid for å komme inn til legen.Går ikke til legen ofte men når jeg virkelig må. Desto verre er følelsen av å ikke bli tatt på alvor når du kommer til legen med det som plager deg. Ble kjempe skuffet og gikk ut med en stor klump i magen.

Verken eller

Har gått til denne legen i et lite år nå. Virker som hun hører på meg, men føler vel gjerne at jeg ikke er blitt tatt så alvorlig. Kjenner litt på følelsen av å ikke komme noen vei med det som plager meg.

Elendig lege

Rent profesjonelt er hun kritikkverdig. Har vært hos henne to ganger og begge var forskrekkende. Tok seg slett ikke tid til å verken spørre eller lytte, etter 10 min fikk jeg beskjed om å gå selv om vi ikke var ferdig å diskutere, og grunnen var at jeg kun hadde booket en "enkelttime"! Og dette var etter 45 min venting pga forsinkelse. Ikke fant hun ut av noe heller, men hun prøvde jo ikke hardt. Ikke var damen imøtekommende eller hyggelig/sympatisk heller. Dette er dårlig kundebehandling på sitt sterkeste!

Hyggelig, interessert og flink

Jeg har vært hos henne en gang. Hun gikk da nøye gjennom hva jeg hadde vært gjennom før, samt det jeg lurte på nå. Hun virket interessert og flink. Jeg fikk god behandling og følte meg trygg.

Grei lege

Ganske grei lege Men venterommet er alltid overfullt og skranken virker helt feil plasert i rommet med ingen skjerming. Sykepleierne på laben virker veldig stresset.