Kari Skagseth

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Kari Skagseth er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Skagseth

Grei og flink lege

Er ikke så ofte hos legen ,men de gangene jeg har vært hos Kari Skagseth har jeg opplevet som bare posetivt

Blir godt ivaretatt

Jeg er veldig fornøyd med Kari Skagseth. Hun er forberedt når jeg kommer, engasjert og følger opp. Alt i alt godt fornøyd.

OVERFLADISK

Går ikkje ofte til legen, ca. 2 gangar i året. Som oftast går da greitt sida eg stort sett bare har/får ein diagnose kvar gong.
Når ein går til legen ynskje ein som pasient å møta forståelse, omtanke og ikkje minst å bli lytta til. Eg opplevde dessverre ingen av delane når eg var hos legen min sist.

Humørsyk lege

Har hatt denne legen noen år.Hun virket ok til å begynne med, men nå føler jeg hun blir mer å mer sur og nedlatende for hver gang, et par ganger har hun også vært direkte uforskammet. Jeg går ikke så ofte til lege, kanskje en til to ganger i året. Når jeg kommer til en lege så forventer jeg å bli behandlet med vennlighet og respekt. Jeg skal ikke måtte engste meg for : " Hvordan er humøret på legen i dag? ". Som sagt så kan Kari Skagseth være både hyggelig å nøye nå og da, men en forventer at en lege skal være profesjonell og ikke la sitt dårlige humør/ stress gå utover pasientene.

Ikke fornøyd

Føler ikke at jeg blir tatt seriøst. Hun har alltid dårlig tid, og kan til tider snakke nedlatende til meg. Går alltid ut med en dårlig følelse i magen etter å ha snakket med henne, og har aldri synes at hun var spesielt imøtekommende.