Kari Skagseth

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Kari Skagseth er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Skagseth

Hold deg langt unna!

Jeg har hatt hun som fastlegen i nesten 2 år. Måtte skifte min gamle lege pga. flytting, og det angrer jeg så veldig på!

Min mening :

Kari Skagseth har ingen evne til innlevelse i en annen persons situasjon! Har alltid dårlig tid for å "forsøke" i hvert fall å gå inn i saken uansett 1 times venting før du kommer inn. Jeg kommer ikke noe vei med det som har plaget med (det samme!) i en lang periode, og oftere får følelsen at jeg har blitt behandlet som hypokonder, indirekte.

Ikke imøtekommende

Jeg gruet meg alltid til å komme til Kari. Hun virket irritert og lite interessert. Hun pustet alltid tungt, særlig da jeg fortalte om problemene mine. Jeg måtte alltid vente minst en halvtime på å komme inn etter oppsatt time. Følelsen av at man selv er dum, pleide jeg å få. Problemene mine ble ikke tatt på alvor.

Grei og flink lege

Er ikke så ofte hos legen ,men de gangene jeg har vært hos Kari Skagseth har jeg opplevet som bare posetivt

Blir godt ivaretatt

Jeg er veldig fornøyd med Kari Skagseth. Hun er forberedt når jeg kommer, engasjert og følger opp. Alt i alt godt fornøyd.

OVERFLADISK

Går ikkje ofte til legen, ca. 2 gangar i året. Som oftast går da greitt sida eg stort sett bare har/får ein diagnose kvar gong.
Når ein går til legen ynskje ein som pasient å møta forståelse, omtanke og ikkje minst å bli lytta til. Eg opplevde dessverre ingen av delane når eg var hos legen min sist.