Kari Skagseth

Autorisasjon (2000)

Nesttun Allmennpraksis Telefonnummer55 11 70 5055 11 70 ...
Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Kari Skagseth er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Skagseth

Ikke fornøyd

Føler ikke at jeg blir tatt seriøst. Hun har alltid dårlig tid, og kan til tider snakke nedlatende til meg. Går alltid ut med en dårlig følelse i magen etter å ha snakket med henne, og har aldri synes at hun var spesielt imøtekommende.

Fantastisk lege !!

Kari er en fantastisk dyktig lege!

Etter å ha byttet fra en usympatisk og i mitt hode dårlig fastlege, var det en drøm å få Kari!

Hun lytter til pasienten, kommer til kjapt, følger opp med telefon samtaler osv, blant annet var jeg på MR og fikk beskjed om at fastlegen ville få dette og ta kontakt innen 1-2 uker, det gikk 6 timer så fikk jeg svar fra henne. Dette er bare en av de kjappe gode oppfølgingene. Gir seg ikke før pasienten er fornøyd! anbefales virkelig!

Fantastisk lege!

Kari Skagseth er den hyggeligste legen jeg har hatt og det er alltid like trivelig å komme inn til henne. Hun tar både meg og mitt barn på alvor, og man kan alltid komme til henne om man lurer på 1 eller 20 ting.

Hun var i periode i 2011/2012 fortsatt delvis i mamma-permisjon og da var det noe ventetid hos henne. Det siste året har vi derimot stort sett fått time på dagen, både jeg og datteren min.

Jeg vet med meg selv at jeg vil heller vente 40 minutter (som man noen ganger må) enn å ikke måtte vente, men å få en lege som ikke tar seg tid til meg. Kari lytter, prater, engasjerer seg og virker trygg på sine faglige kunnskaper, men er heller ikke redd for å henvise videre dersom hun føler hun ikke strekker til.

Anbefales til ALLE og spesielt til barnefamilier!

Kjempefin og effektiv lege:)

Kari Skagseth er faktisk den beste, snilleste og mest effektive legen jeg har hatt, og jeg har hatt endel.. Har hatt henne som fastlege i et år nå, og har ikke skiftet lege selv om jeg har flyttet på andre siden av Bergen.. Klart det er litt kø på venterommet innimellom, men det er jo fordi at det finnes fem eller seks leger som deler et lite venterom.. Kari er en lege som tar meg på alvor, og som jeg anbefaler til alle jeg kjenner..
Den skjønneste legen i byen:):)

Imøtekommende, profesjonell og flink

Jeg er svært fornøyd med Kari Skagseth som fastlege, har vært der i over ett år nå. Det er riktignok litt ventetid på et venterom som ofte er fullt, men når jeg først kommer inn til min fastlege føler jeg at jeg blir tatt imot på en profesjonell og fin måte, og jeg føler at jeg blir godt ivaretatt. Jeg opplever henne som en dyktig lege, og er svært fornøyd med at jeg skiftet (hadde en elendig fastlege før...)