Kari Skagseth

Autorisasjon (2000)

Nesttun Allmennpraksis Telefonnummer55 11 70 5055 11 70 ...
Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Kari Skagseth er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Skagseth

er det greit å vente 1 time?

om du vil ha en lege som greier å forholde seg til timeplanen, er det ikke denne legen du vil ha. Har vært 2 ganger til lege siste året og begge ganger har jeg ventet 1 time. første time var sent på dagen, det er greit, men andre gangen var tidlig på dagen i 11 tiden. likevell ble det 1 time venting. Hun jobber visstnok også på Volvat og er derfor ikke alle dager på Nesttun. Dette mener jeg er kritkkverdig. Likevell har hun full liste som fastlege. Jeg er ikke fornøyd med hennes vurdering og behandling. Og selv er jeg også helsepersonell. Jeg er på jakt etter ny fastlege for å si det slik.

Annsiktet utad

*Nok hyggelig, vennlig og imøtekommende som menneske, men desverre aldri tilgjengelig ved behov. Ved konsultasjon er følelsen av å alltid måtte skynde seg ferdig og den påfallende tendensen til å trekke konklusjoner før man som pasient har fått snakket ferdig like ubekvem som urovekkende
*Uakseptabel lang ventetid for timebestilling
*Svært lite imøtekommende og ubehagelig fremtredende personell både på telefon og ved personlig fremmøte. (der er dog èn av personellet som fremstår både som service minded og pasientvennlig) Generelt usympatisk utrykk som bærer preg av manglende empati, respekt og forståelse for den enkelte pasient - og kunde..

Blir ikke tatt på alvor

Opplever at legekontoret alltid er fullt noe som fører til lang ventetid for å komme inn til legen.Går ikke til legen ofte men når jeg virkelig må. Desto verre er følelsen av å ikke bli tatt på alvor når du kommer til legen med det som plager deg. Ble kjempe skuffet og gikk ut med en stor klump i magen.

Verken eller

Har gått til denne legen i et lite år nå. Virker som hun hører på meg, men føler vel gjerne at jeg ikke er blitt tatt så alvorlig. Kjenner litt på følelsen av å ikke komme noen vei med det som plager meg.

Elendig lege

Rent profesjonelt er hun kritikkverdig. Har vært hos henne to ganger og begge var forskrekkende. Tok seg slett ikke tid til å verken spørre eller lytte, etter 10 min fikk jeg beskjed om å gå selv om vi ikke var ferdig å diskutere, og grunnen var at jeg kun hadde booket en "enkelttime"! Og dette var etter 45 min venting pga forsinkelse. Ikke fant hun ut av noe heller, men hun prøvde jo ikke hardt. Ikke var damen imøtekommende eller hyggelig/sympatisk heller. Dette er dårlig kundebehandling på sitt sterkeste!