Ragnar Rabe

Autorisasjon (1987)

Østerås Legekontor Telefonnummer67 16 75 7067 16 75 ...
Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Ragnar Rabe er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ragnar Rabe

Flink og effektiv!

Jeg har hat Rabe som fastlege i alle min 22 år og han er svært flink. Jeg er av typen som vil bli undersøkt fort og få de svarene som er å få og her er Rabe helt uslåelig.

Han er flink til å skille det som er viktig fra det som ikke er viktig og hjelper det med stort og smått.

Hvis du forventer å bli vartet opp og dullet med er dette ikke legen for deg. Rabe er effektiv og systematisk. kommer du med et helseproblem gjør han sitt beste for å løse det problemet, ikke mer, ikke mindre.

Den eneste tingen jeg har å prikke på er at man ofte vente lenge for å få vanlig time og en stund på venterommet, men dette antar jeg har mer med organiseringen på legekontoret enn Rabe som lege.

Hvis du vil ha en flink og effektiv lege, er Rabe legen for deg!

Dyktig fastlege

Rabe tar deg på alvor. Det kan virke som om han arbeider i hurtigste laget, men en gang da han hadde studenter hos seg, forklarte han hva han så etter underveis mens han holdt på. Da virket det som om han hadde full kontroll, og arbeidet systematisk for å undersøke skaden.

Jeg har beholdt Rabe som fastlege selv om jeg har flyttet langt vekk.

Helt utrolig lege

Har brukt Ragnar Rabe som lege i snart syv år. Han har vært med meg gjennom sykehusinnleggelser og diverse annet. Suveren lege som alltid vet råd. Kjapp og effektiv. Hele familien bruker ham nå. Virkelig den dyktigste fastlegen jeg har hatt.

Synd

Sier ikke hei til pasienten og lite sympatisk. Burde heller valgt et yrke der du ikke må forholde deg til mennesker.
Jeg kan ikke utale meg om selve praksisen hans da jeg heldigvis bare har hvert små dårlig de få gangene jeg var hos han. Aldri mer.

Veldig synd,da ellers østerås lege kontor har koselige folk.

Vil ikke anbefale denne legen

Denne legen var lite interessert i å lytte til det jeg sa , og framsto dessverre slik som lite empatisk. Likte ikke hans måte å kommunisere på. Veldig effektiv, noe som dessverre for min del betø at det gikk for raskt i svingene. Ga få forklaringer. Vil ikke anbefale denne legen,