Autorisasjon (1987)

Østerås Legekontor Telefonnummer67 16 75 7067 16 75 ...
Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Ragnar Rabe er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ragnar Rabe

Ragnar Rabe

Flink og grundig lege. Føler meg ivaretatt og får alltid den hjelpen jeg trenger.

Meget dyktig lege.

Har hatt Rabe som fastlege i 20 år.Fæler meg så trygg og godt ivaretatt av han.

Effektiv og tillitsfull

Jeg liker Rabes effektive holdning. Jeg kommer for å få løst et helseproblem, og det gjør vi hver gang, raskt og effektivt. Alt har gått smertefritt og som forventet. Rabe har min fulle tillit, og jeg opplever han som meget dyktig.
Er effektiv, og man kan dermed få et inntrykk av ham som travel, men det har aldri gått ut over kvaliteten og man kommer raskt til behandling. Det er slik jeg forventer at et legebesøk skal være!

Tror han må være en av Norges beste fastleger

En lege som er opptatt av hele mennesket. Går på hjemmebesøk og bruker den tiden det tar hos min gamle mor. Han har vært min fastlege i snart 20 år og har fulgt meg og mine opp når nødvendig. Nærværende og omsorgsfull. Faglig oppdatert og interressert. Ett godt eksempel for andre.

Ragnar Rabe

Har hatt Rabe som fastlege i 14 år. Han er spesialist i almenmedisin og er godt oppdratert. Han nøler heller ikke med å henvise videre om det er nødvendig. Jeg har opplevd han som lyttende, interessert og har alltid foreslått gode løsninger på de spørsmål jeg har hatt. Hans effektive tilnærming er befriende! Følger også godt opp med kommunikasjon etter legebesøk.