Marit Serine Robbestad Skeie

Autorisasjon (1993)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Marit Serine Robbestad Skeie er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Serine Robbestad Skeie

Gjør det hun skal, men ikke mer

Er fornøyd med selve legekontoret. Får raskt time og kommer alltid til hos min fastlege. Det virker som om hun lytter til hva en forteller, men formidler ikke så mye tilbake. Har hatt denne legen i noen år og klarer ikke helt å bli enig med meg selv om hva jeg synes om henne. Hun gjør det hun skal i forhold til å henvise til diverse undersøkelser/andre spesialister og opplever at hun dermed tar problemer på alvor. Stiller ikke spørsmål rundt det jeg formidler om egen helse. Går derimot ikke inn i noen særlig kommunikasjon som skaper tillit fra min side. Alt i alt gjør hun faglig det hun skal, bortsett fra at kommunikasjonen er da noe mangelfull. Gir for lite informasjon og råd/veiledning for min del.

kjempeflink lege

lytter og er veldig forståelsesfull. aldri hatt noen problemer, tvert i mot føler jeg meg alltid hørt og hun har hjulpet meg med det jeg har kommet med henne til med én gang. lite ventetid, superbra internett-løsning hvor man kan bestille resepter og nye timer.
hun er kanskje ikke den mest strålende personen i verden, men hun er profesjonell, dyktig og jeg føler meg veldig trygg med henne som fastlege.

Det må være en bedre lege.

Hun har vært min fastlege i flere år. Mangler empati og følelse. Trege til å handle på mine bekymringer. Ikke i en hast for å finne løsninger. Hun jobber ikke på fredager. Jeg beskrevet hennes handlinger til spesialist min og han sa for å lete etter en ny lege.

Den dårligste legen jeg har vært bort

Kjempe passiv og lite imøtekommende.
Ikke smilende og løsningsorientert.
Mangler sosialeantenner

Min fastlege siden hun var i privat praksis

Jeg har hatt Dr Marit som fastlege i mange år. Hun er grundig, vurderende, lyttende og ærlig. Hun er veldig åpen for å finne behandlingsformer i samarbeid med pasienten, og tar gjerne imot forslag om hva pasienten føler selv er riktig å prøve av godkjente medisinske behandlinger.

Jeg har vært innom turnusleger og andre i løpet av denne perioden, og selv om de også er svært dyktige, er det helhetsinntrykket som gjør at jeg fortsetter hos Dr Marit selv om legekontoret ikke er i min bydel.