Geir Skogland

Autorisasjon (1994)

Fana Legekontor DA Telefonnummer55 11 71 5055 11 71 ...
Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Geir Skogland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Skogland

Rolig, dyktig og snill lege

Skogland er en flott lege. Han tar seg tid og du slipper til raskt. I begynnelsen tvilte jeg litt på om jeg hadde byttet til en riktig lege for meg, men om man føler på det samme er det bare å gi det litt tid og stole på at han kan faget sitt. Har alltid sendt meg videre til spesialist om nødvendig. Veldig fornøyd!

Bergens beste lege?

Geir er trygg, dyktig og oppriktig opptatt av å hjelpe. Jeg kan vanskelig forestille meg at det kan finnes bedre leger enn Geir.
Etter tre år med Geir som fastlege flyttet jeg fra Bergen, men jeg har beholdt ham i ytterligere 13 år, og reiser heller langt enn å bytte.

Kompetent og lyttende

Han er familielegen vår og er like god på våre barn som oss voksne. Han er alltid tilgjengelig og bruker ikke unødvendig mye tid, samtidig som han fint kan høre på deg i en time om det er det du har behov for.

Han griper fatt i relevante situasjoner og går aktivt inn for å løse disse, samtidig som han kan berolige når det ikke er noe som er alvorlig.

Vi er veldig fornøyd!

Hele familiens klippe

Geir Skogland er hele familiens lege og har vært det de siste åtte årene. Overgangen fra vår tidligere lege var radikal, og alt var utelukkende til det bedre. Får alltid time raskt, han tar deg på alvor og samtidig har han en herlig humor (hvis du selv legger opp til det). Dem som har omtalt ham som "kald og kynisk" (se andre omtaler), må kun ha vært ute etter trøst i stedet for konstruktive og framtidsrettede tiltak. Skogland tar seg tid og samtidig har han blikk for hva som kan forbedre din helsesituasjon. En pryd for legestanden!

Grei for småplager men "kald og klinisk".

Alltid tilgjengelig for time men ikke alltid så lett å kommunisere med. Effektiv, men "kald og klinisk". Grei å gå til med småplager.