Anja Elen Kristin Skorpen

Autorisasjon (2009)

Anja Elen Kristin Skorpen er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Anja Elen Kristin Skorpen

Trygg og kunnskapsrik

Ein føler seg alltid trygg hos kunnskapsrike Kristin Skorpen. Enten det er med meg sjølv eller med borna mine. Me er veldig takknemlige for å ha Kristin som fastlege.

Imøtekommende

Vennlig, alltid tilstede i nuet, effektiv, tiltalende, gir inntrykk av god tid selv ved dårlig tid, omsorgsfull, forståelsesfull, fordomsfri, glad i mennesker, tålmodig, lydhør, empatisk, medmenneskelig, svært kunnskapsrik, rettferdig, ydmyk.

Verdens beste!

Anja er den absolutt beste legen jeg noensinne har hatt! Det er utrolig vemodig å ikke ha henne som lege lengre, men det er en konsekvens av å flytte til en annen by. Anbefaler alle som har mulighet til å ønske Anja som sin fastlege. Hun er alltid hyggelig og blid, veldig varm og imøtekommende. Jeg har alltid følt meg veldig godt ivaretatt, at hun alltid har tatt meg seriøst og ønsket det beste for meg. Flink å henvise også! Skulle ønske hun kunne bli meg i flyttelasset til Bergen!

Super!

Utrulig trivelig og dyktig lege eg har hatt i nokre år no, måtte diverre bytte då eg har flytta til ein annan by, men Kristin anbefales!

Kjempe fornøyd med ho.

Blir alltid tatt på alvor. Ho er smilende og imøtekommende og lyttar godt når egentlig snakkar.

God på oppfølging når det har være behov. Flink med å henvise når det er behov.

Ekstra bra er at ho ofte er presis.