Anja Elen Kristin Skorpen

Tlf: 53 40 30 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anja Elen Kristin Skorpen er en av 21 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Anja Elen Kristin Skorpen

Kjempe fornøyd med ho.

Blir alltid tatt på alvor. Ho er smilende og imøtekommende og lyttar godt når egentlig snakkar.

God på oppfølging når det har være behov. Flink med å henvise når det er behov.

Ekstra bra er at ho ofte er presis.

Faglig dyktig, tillitsfull og jordnær

Jeg og min datter har blitt godt mottatt de gangene vi har trengt legehjelp. Vi har fått god informasjon hver gang. Hun har god fremstillingsevne og er en jordnær person som også gir medfølelse. Jeg er svært fornøyd!

super

super,omsorgsfull,kunnskapsrik,søker oppdateringer,henviser videre ved behov,blid ,imøtekommende, tar deg på alvor

Flink lege

Kristin er utan tvil den beste legen eg har hatt. Ho tek deg på alvor, høyrer etter og gir god hjelp uansett kva det skulle vere.

Beste legen på stord

Tar tak i problema, får deg fort videre til utredning. Lytter, grundig og tar deg på alvor! Som oftest presis til timeavtalene, får aldrig følelsen av at ho har dårlig tid til deg, flink til å sette opp dobbel time, viss behovet er der.

Forekommende og hyggelig lege som tar pasienten på alvor

Meget skuffet over at legen gikk ut i permisjon uten at pasientene ble informert . Vet nå ikke hvilken lege jeg nå har og endrer derfor til ny selv . Svært uhøflig helsesekretær som uttaler seg om diagnoser og pasient anliggende utenfor sitt ansvarsområde .
Og sin kompetanse . Lite service mindet.

Fantastisk lege!

Den beste legen jeg har hatt. Tar pasienten på alvor, henviser til ekstra undersøkelser dersom nødvendig. Hyggelig å prate med. Løsningsorientert . Flink til å følge opp pasienter- ringer, gir beskjed. Jeg er kjempefornøyd!

Den beste legen jeg har hatt!!

Fantastisk flink,hyggelig og imøtekommende lege! Tar deg på alvor og er flink til og lytte! :)

Tafatt

Veldig blid, hyggelig å prate med, og god på å forklare. Men ikkje i stand til ta tak i problem utenom vanlige sjukdommer. Eg må sjølv spørre om mulige diagnoser og behandlingen. Høyrer bare delvis etter det som blir sagt. Tidvis avvisende og misstroisk.
Lab- og resepsjonspersonell er flinke og veldig hyggelige.

Fantastisk!!

Smilende, imøtekommende og omsorgsfull lege. Jordnær og lyttende, har alltid et smil om munnen. Tar deg på alvor og lytter til deg. Takk Kristin!