Dagrun Alvhilde Skylstad

Autorisasjon (1988)

Dagrun Alvhilde Skylstad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Dagrun Alvhilde Skylstad

Anbefales

Fru Skylstad oppleves som dyktig og grundig. Hun er ikke et typisk følelses menneske og kan sikkert virke litt brå av og til men hun har alltid funnet løsningen på mine problemer som har blitt flere etter hvert som jeg har blitt eldre. Hun setter seg inn i sykehistorien din før du kommer inn på kontoret og følger som regel opp gammel sykehistorie med noen kontrollspørsmål før dagens problem blir tatt opp.

Kom inn på hennes kontor med en forventing om å få problemet ditt løst på en ryddig og profesjonell måte, ikke bli dullet med, så har du knekt "koden" hennes. Dette er ikke en lege som skriver ut sykemelding uten at du trenger det, og hun er som regel veldig tydelig.

Ellers så har de pusset opp og gitt resepsjonsansatte en sårt trengt opplæring i service og vennlighet. Slik at hele kontoret fremstår som mer moderne og velkomment.

Ikke fornøyd

Opplevde legen som lite villig til å lytte og sette seg inn i pasientens plager. Ble ved flere tilfeller avfeid ved forsøk på å fortelle min mening om hva plagene kunne skyldes. Lite kunnskap om behandling av lavt stoffskifte, og måler ikke FT3.

Fornøyd - god hjelp

Var innom henne med sønnen min i ferien da hun vikarierte for hans fastlege. Veldig fornøyd. Til tross for veldig mange pasienter den dagen tok hun seg tid og sjekket han grundig.

Ufordrafelig

Har aldri opplevd en verre fastlege. Hun er frekk, tar deg ikke på alvor og ler deg i ansiktet om du kommer med et tips eller noe du kanskje tror det kan være... Rett og slett en forferdelig lege, og ikke minst overhodet ikke noe medmenneske! Byttet fort.. At noen opplever henne annerledes er svært overraskende. Jeg er tykkhudet, men forferdet...

Den beste legen jeg har hatt

Legen er faglig sikker og alltid grundig, og er derfor svært tillitvekkende. Arbeider raskt og effektivt, og dermed tar legebesøket (inkludert venting på venterommet) ikke unødvendig lang tid.