Jeanette Hjelle Østenstad

Autorisasjon (2015)

Trekanten Legesenter Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ...
Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Jeanette Hjelle Østenstad er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Jeanette Hjelle Østenstad

Glad for å ha henne ved min side <3

Jeanette er tilstede hele tiden, kommer med løsninger og tar seg tid til å lytte. Hun svarer på meldinger raskt.

Jeg er glad for å ha en ung, klok lege som tar vare på hele meg, tusen takk Jeanette.

Tilstedeværende

Anbefaler Jeanette på det sterkeste. Føler meg veldig heldig som har henne som min fastlege. Hun lytter, er forståelsesfull, morsom og faglig dyktig. En lege som er glad i jobben sin, og ser pasientene sine. Tar deg seriøst, henviser ved behov og gir deg riktig veiledning. Vet at flere står bak meg, da det ikke er uvanlig at jeg kommer inn og hun har mottatt blomst eller bok fra fornøyde pasienter. Synes det er viktig at leger mottar ros da de har et enormt belastende yrke, samtidig med å eventuelt leve et familieliv ved siden av. Jeg har i alle fall trukket det lengste strået med min fastlege!

BESTE LEGE HAR JEG FÅTT

Hun er en veldig flink lege og lytter godt til pasienten. Legen behandler en finn måter til pasienten som hun er lege. Hun er et godt menneske som er hjelpsom og omtenksom. Etter hun var undersøkelse, hvis det behov for å videre send til spesial lege, så gjør hun med engang. Jeg har vart hos henne mange ganger og veldig fornøyd. Da var hun vikar for Guro Nymann Vangen lege. Etterpå så jeg på Helsenorge at hun ble fastlege, byttet jeg med engang til henne. Men jeg måtte stå nr.9 på ventelist. Jeg sjekket nesten hverdag hos Helsenorge. Plutselig fikk jeg beskjed om at hun blir min fastlege fra 01.06.23. Hipp, hipp hurra, hurra så jeg veldig glad. Jeg måtte telle baktlenge de rester dager til denne dagen.

Dyktig lege.

De som nå har fått Jeanette Østenstad som fastlege er veldig heldige!
Hun har ''reparert'' meg ved tidligere konsultasjoner. Blid og hjelpsom!