Linda Haugsvær Telle

Autorisasjon (1997)

Straume Legesenter AS Telefonnummer56 31 37 0056 31 37 ...
Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5354 Straume
Linda Haugsvær Telle er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Linda Haugsvær Telle

Dyktig lege, og godt medmenneske.

En svært dyktig lege, og ikke minst et godt medmenneske som skaper trygghet og tillit. Samtidig er hun opptatt av at du selv må gjøre din del for å bli frisk, medisiner løser ikke alltid problemet. Er svært glad for å ha Linda Telle som min fastlege.

Samarbeidsevne, lytter

Hun er flink lege, kan mye og gir beskjed når noe er utenfor hennes ekspertise. Henviser videre, men dårlig på oppfølging etterpå med mindre man selv tar kontakt.
Opplever at man må diagnostisere seg selv og komme med "forslag" til hva som kan være galt, hun er god til å samarbeide for å komme frem til videre behandling/utredning.

Jeg er fornøyd med Linda som fastlege fordi hun lytter til pasientens ønsker. Har forståelse for at hun er travel og har mange pasienter.

Tygg, kunnskapsrik

Hun er flink til å lytte til pasienten, trygg, kunnskapsrik og gir raske tilbakemeldinger på prøver.

God og lyttende lege:)

Etter å ha vært alvorlig syk og innlagt på sykehus, føler jeg blir tatt mer på alvor enn tidligere konsultasjoner, før jeg ble syk. Da følte jeg hun tok ting ikke så nøye, men hun forandret seg totalt, da hun innså hvor alvorlig ting var.
Telle er lyttende, men tar gjerne en ting om gangen.
Blir en ny medisin prøvd ut, prøves den ut en liten periode, før man går til en annen type eller slutter av, overdriver ikke med utskriving av medikament. Hun kontakter sykehus for å følge opp i saken, mtp videre undersøkelser.
Jeg føler meg nå i trygge hender, og at hun lytter til deg enn det som var tilfellet tidligere.
Kan trygt anbefales som lege:)

Helt ok, men...

Vennlig, rolig, lett å snakke med. Det kjennes ikke ubekvemt å ta opp tema, - men savner tydeligere respons, bekreftelse på at hun har oppfattet. Dersom flere plager nevnes så svarer hun gjerne ikke på alle. Savner mer aktiv respons, tydeligere svar, konkrete råd. Henviser gjerne videre, men uten at det fører til noe etterpå....