Hans-Christian Tilrem

Autorisasjon (1996)

Siste vurderinger av Hans-Christian Tilrem

Fantastisk Lege

Ingvild er en forståelsesfull, imøtekommende og god lege. Tar seg god tid og bryr seg om min/barnas situasjon. Veldig bra oppfølging.
Hun er flink med barn og har god kunnskap om det meste. Beste legen jeg og barna har hatt. Får alltid time på dagen dersom det er behov for det. Vil og gi ros til de flinke damene i resepsjon og i laboratorium.

Stødig fastlege!

Han gjør jobben sin! Lyttende, aldri arrogant, løsningsorientert, mye kunnskap. Jeg opplever meg trygg med han. Har også barna hos han, de også synes han er kjekk!

Veldig nøgd

Forståelsesfull, roleg, ærlig, ikkje for nærgåande, men likevel ein lege som evner å vise at han bryr seg. Hjelpsom ved å finne løysingar, flink til å opplyse og svare på spørsmål.

Nøye og omtenksom

Tilrem bruker god tid per pasient, så en bør enten ringe på forhånd og høre hvordan han ligger an, eller ta med seg lesestoff. En times ventetid er ikke uvanlig. Grunnen til at jeg liker legen, er at han er nøye og bruker god tid per pasient. Hvis det er noe akutt, med enten meg eller barna, så kommer vi alltid inn på dagen. Heller en lege der du må vente litt, og som bruker tid på deg, enn samlebåndsprinsipp.

Helsesekretæren er også ett flott menneske.