Swatantra Bharat Tiwari

Autorisasjon (2011)

Sandviken Legesenter Telefonnummer55 33 57 4055 33 57 ...
Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Swatantra Bharat Tiwari er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Swatantra Bharat Tiwari

Effektiv og omsorgsfull

Tiwari er svært dyktig og omsorgsfull. Trygg og kunnskapsrik. Raske prøvesvar, og kjapp henvisning videre. Svært pålitelig med avtaler om videre oppfølging. Både jeg, mannen min og alle ungene har hatt Tiwari som fastlege siden han begynte på Sandviken legesenter.

Elendig!

Byttet til Tiwari da jeg flyttet til Bergen. Første timen jeg hadde hos han sa han at han hadde dårlig tid (jeg var der i 5 minutter), og at han skulle skrive henvisning til meg etter timen. 3 måneder har gått og jeg har enda ikke fått henvisningen. Har ringt legesenteret og purret 4 ganger.
Min opplevelse var at han hadde alt for mye å gjøre, og at han ville få meg ut av kontoret så fort som mulig

Svært uprofesjonell

Tiwari anbefales virkelig ikke som fastlege. Han hadde gjort seg opp en mening før konsultasjon, og hørte ikke etter når jeg snakket. Han uttrykte selv at han ikke hadde kompetanse på enkelte saker som en lege burde kunne noe om. Han var uhøflig og jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte.

Enestående fastlege

Tiwari har vært min fastlege i snart syv år. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, og føler jeg alltid blir lyttet til og tatt på alvor. Tiwari har høy kompetanse og henviser raskt til spesialist hvis jeg ønsker det, eller han mener det er nødvendig. Prøvesvar kommer alltid etter kort tid, med en god og forklarende tekst. Jeg føler meg godt ivaretatt og er trygg på at han har god oversikt over min helsetilstand.

Utilgjengelig og altfor travel

Aldri tillgjengelig og følger ikke opp på avtaler eller tilbakemeldinger.

Ved mine besøk hos Tiwari følte jeg meg hverken sett eller hørt. Kun standard prosedyrer og det obligatoriske ble gjort.

Kan ikke anbefales som fastlege.