Swatantra Bharat Tiwari

Autorisasjon (2011)

Sandviken Legesenter Telefonnummer55 33 57 4055 33 57 ...
Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Swatantra Bharat Tiwari er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Swatantra Bharat Tiwari

Observant og klok lege

Veldig dyktig lege med god kunnskap. Som pasient blir man sett og hørt og fulgt veldig godt opp. Han gir deg god tid til å presentere evt problemer og gir gode tilbakemeldinger.

Seriøs, engasjert og empatisk!

Pga. flytting må eg dessverre byte til ein anna lege. Utruleg vemodigt, då Tiwari har vore heilt fantastisk!
Han har svart på meldingar på Helsenorge på både laurdags- og søndagskveldar, og strekker seg langt. Han tek alle problemstillingar alvorleg, og nøler ikkje med å henvise vidare.
Ein mann med forståelse, respekt og empati. Anbefalast.

Fantastisk lege

Jeg og barna mine har hatt Tiwari som lege i 10 år. Han er omsorgsfull og profesjonelt i sitt arbeid. Han ser deg, og har tid til å høre på deg. Veldig service innstilt. Jeg anbefaler han på det sterkeste!

Meget bra og behagelig fastlege

Jeg har hatt dr Tiwari som fastlege i ca 2 år og må bytte nå pga flytting fra sentrum. Jeg har bare godt å si om ham. Og kan anbefale ham på d sterkeste! Han tar helsen din på alvor og sørger for at du får henvisning til spesialist når d er nødvendig. Han er alltid hyggelig og vennlig. mvh [navn fjernet av moderator]

Profesjonell og snill

Det er den beste legen du kan finne i Bergen :) han hjelper deg, han forklarer deg alt og han er alltid en hyggelig og omsorgsfull person! Jeg er takknemlig for hans hjelp.