Raisa Tsynkalovskaya

Autorisasjon (2007)

Legehuset Varden Telefonnummer55 17 61 0055 17 61 ...
Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Raisa Tsynkalovskaya er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Raisa Tsynkalovskaya

Hun er flink kvinnelig lege!

Jeg er veldig fornøyd med Raisa. Hun er snill og dyktig. Og hjalp meg mye. Desverre måtte jeg og sønnen min bytte denne fastlege til en annen som finnes i nærheten til vårt hus. Jeg har barn som er ca noen mnd og har ikke egen bil. Derfor måtte bytte den beste legen.

Raisa snakker russisk, engelsk og norsk. Det er veldig praktisk.

Jeg anbefaler Raisa til folk på det varmeste:)

Dyktig

Veldig behagelig lege. Empatisk og lyttende, tar alle typer problemer på alvor. Henviser til spesialist nå det trengs. Oppdatert og kunnskapsrik.
Svært fornøyd med denne legen!

Utrolig dyktig fastlege!

Har gått til Raisa i omtrent 4 år, og har alltid vært fornøyd med henne, etter flere dårlige erfaringer med andre tidligere. Hun lytter til sine pasienter, tar de på alvor og finner ut hva som er galt. En lege med mye empati, uten å oppføre seg som en psykolog, og jeg får følelsen av å bli verdsatt som pasient. Om nødvendig, går hun utover tiden som er fastsatt. Dette er bra for pasienten, men går lett ut over andre pasienter. Et pluss at hun har full kontroll over journalen til pasienten.

Tar deg på alvor.

Hun er behagelig, lyttende, tar deg på alvor og man slipper å se henne sitte å stirre inn i pc,en hele tiden. Hun er engasjert i deg.

Sikkert koselig.

Jeg er lei av lege som psykologiserer ethvert problem pasienten måtte ha, og blir fornærmet når pasienten blir irritert. Spesielt lydhørt synes jeg heller ikke det er, når legen ikke vil forholde seg til noen informasjon fra pasienten som kan peke mot det reelle problemet.