Raisa Tsynkalovskaya

Autorisasjon (2007)

Legehuset Varden Telefonnummer55 17 61 0055 17 61 ...
Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Raisa Tsynkalovskaya er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Raisa Tsynkalovskaya

Sikkert koselig.

Jeg er lei av lege som psykologiserer ethvert problem pasienten måtte ha, og blir fornærmet når pasienten blir irritert. Spesielt lydhørt synes jeg heller ikke det er, når legen ikke vil forholde seg til noen informasjon fra pasienten som kan peke mot det reelle problemet.

Jeg er veldig fornøyd med henne!

Jeg var spesifikt på leting etter kvinnelig fastlege, og hadde dessverre litt dårlig erfaring med hun legen jeg hadde tidligere. Men jeg har bare positiv erfaring med Raissa. Veldig imøtekommende, stiller spørsmål, lytter og har tatt meg seriøst uansett hva jeg har henvendt meg til henne for. Du går heller ikke derfra med en følelse av å bli "kastet ut" pga at tiden din er ute. Det problemet hadde jeg med forrige legen min. Raissa har også vært behjelpelig med videre henvisninger til spesialister når det har vært nødvendig. Anbefaler henne absolutt. Mannen min går også til henne og er veldig fornøyd.

Meget dyktig lege som tar pasientene på alvor

Hun er en meget dyktig lege som lytter til pasientene og tar dem på alvor. Hun strekker seg langt for å hjelpe den enkelte på en best mulig måte, er imøtekommende og profesjonell med en velutviklet empatisk sans. Man føler seg vel ivaretatt hos henne og at man har funnet en lege man kan regne med og stole på.

den er best legen jeg har hatt!!!

jeg har ingen klage på den legen. hun gir alltid mer enn jeg har ventet. hun er veldig snill og profesionelt.

Svært fornøyd!

Høflig og hyggelig lege, kunnskapsrik og hjelpsom.Hun tar seg tid til å lytte, stiller spørsmål, henviser videre, stresser ikke selv om hun har mye å gjøre. Føler at jeg kan stole på henne.