Moammer Iqbal Ahmed

Tlf: 63 96 26 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Moammer Iqbal Ahmed er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Moammer Iqbal Ahmed

Bytter lege.

Alltid sinnssyk lang ventetid på å komme inn til bestilt time. En gang hadde jeg avtale 2 timer etter legetimen, men måtte bare dra uten utført oppdrag for å rekke avtalen. En annen gang , med store ryggsmerter, orket jeg ikke vente mer, etter en time, og måtte dra hjem for å ta smertestillende og hvile. Respektløs behandling av mennesker.

Snilleste legen jeg har hatt, stolt doktor.

Han hjelper deg med det du trenger, og er flink til jobben sin. Han er stolt av å være doktor og legger sjel i jobben han gjør.Jeg trengte en del medisiner og han skrev ut resepter for å finne medisin som passet meg best.

Beste fastlegen du kan få på Øvre Romerike

Tar deg på alvor, lytter og gir råd. Følger meget godt opp og gir deg rask tilbakemelding. Kunnskapsrik, henviser videre hvis han ikke selv har kompetanse.

Nok med et besøk

Virket generelt uinterressert, og stressa. P.g.a flytting byttet jeg til ham, men ble utrolig skuffet! Slitt i mange år med angst, og trenger en lege jeg kan kommunisere bra med. Han gadd ikke en gang se på arket der jeg hadde skrevet ned tanker og utfordringer (etter råd fra psykiatritjenesten i kommunen, som syns jeg skrev det så fint). Måtte ta "depresjonstesten" alene, på pauserommet/kjøkkenet. Etterpå sa han at jeg virket negativ, og at jeg må begynne å se lysere på livet!?! Ja, hadde det vært så enkelt! Han reagerte også på dosen min med antidepressiva, som jeg har brukt mange år på å få ideell. Han visste tydeligvis bedre, selv om han aldri har møtt meg før. Fikk angstanfall da jeg gikk... Anbefales IKKE, spesielt ikke ved psykisk sykdom!

Lege som bryr seg.

Dr. Iqbal er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.
Har ikke annet en god erfaringer med ham.

En lege som følger opp pasientene godt.

Han er sjelden mye forsinket, kanskje 10 minutter. Og da sier han gjerne ifra i døra. Han er ikke en rullebåndlege som bare tar en "sykdom" og sender folk på dør, her spørres det skikkelig og han vil være sikker på at du har tatt opp med han det du er der for.
Dette er også en lege som vet å kjenne sine begrensninger, slik at han heller henviser en gang for mye enn en gang for lite. Dette gjør det ekstra trygt å gå til han.

Tok meg alvorlig!

I motsetning til en annen lokal lege som proppa meg full av lykkepiller og sendte meg hjem med beskjeden "ta mer om det ikke hjelper".

Iqbal har vært en god og trygg kontakt for meg og jeg har ikke annet en positivt å si om ham. Han hjalp meg med videre behandling og fulgte meg opp i flere år.

Bytter nok ikke fastlege med det første!

Den aller beste legen jeg har hatt

Denne legen tar sine pasienter på alvor og gir seg ikke før problemer er løst.Fantastisk til å henvise videre til spesialister.Tar godt vare på sine pasienter.

Reddet livet til datteren min

Jeg byttet til han etter at han reddet livet til datteren min på legevakten,jeg hadde en kvinnelig norsk lege som jeg var meget misfornøyd med så det ble en stor lettelse å få en fast lege som alltid tar seg tid,lytter seriøst og henviser videre når han synes det er hensiktsmessig.han er også meget faglig dyktig så jeg har full tiltro til han slik at jeg tar heller mindre inngrep som fjerning av føflekker og cyster hos han enn hos spesialist,jeg har aldri hatt en bedre lege.

Tar sine pasienter seriøst og hjelper dem videre. Han tar ting på alvor, alt fra overvekt til sykdommer. En fantastisk lege som JEG er VELDIG fornøyd med. Skulle virkelig ha vært flere leger som Iqbal.:)

Medmennesket Iqbal

Han er mannen som bryr seg om hele mennesket, ikke bare den vonde tåa du kom dit for.

Takk!

Hadde det ikke vart for denne legen,så hadde ikke vår sønn levd i dag.Tok t.ak i problemet raskt !!! Vår sønn kom raskt på sykehus!(legen var på legevakten i Eidsvoll.) Tusen takk!

Allsidig og grundig

Iqbal gir seg ikke før han hjulpet deg, og er flink til å følge opp samordning i systemet (spesialister, sykehus etc). Han viker ikke unna for små kirurgiske prosedyrer som blir godt gjennomført. Empatisk og respektfull.