Moammer Iqbal Ahmed

Wergelands gate 5 2080 Eidsvoll
Moammer Iqbal Ahmed er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Moammer Iqbal Ahmed

Bytter lege.

Alltid sinnssyk lang ventetid på å komme inn til bestilt time. En gang hadde jeg avtale 2 timer etter legetimen, men måtte bare dra uten utført oppdrag for å rekke avtalen. En annen gang , med store ryggsmerter, orket jeg ikke vente mer, etter en time, og måtte dra hjem for å ta smertestillende og hvile. Respektløs behandling av mennesker.

Snilleste legen jeg har hatt, stolt doktor.

Han hjelper deg med det du trenger, og er flink til jobben sin. Han er stolt av å være doktor og legger sjel i jobben han gjør.Jeg trengte en del medisiner og han skrev ut resepter for å finne medisin som passet meg best.

Beste fastlegen du kan få på Øvre Romerike

Tar deg på alvor, lytter og gir råd. Følger meget godt opp og gir deg rask tilbakemelding. Kunnskapsrik, henviser videre hvis han ikke selv har kompetanse.

Nok med et besøk

Virket generelt uinterressert, og stressa. P.g.a flytting byttet jeg til ham, men ble utrolig skuffet! Slitt i mange år med angst, og trenger en lege jeg kan kommunisere bra med. Han gadd ikke en gang se på arket der jeg hadde skrevet ned tanker og utfordringer (etter råd fra psykiatritjenesten i kommunen, som syns jeg skrev det så fint). Måtte ta "depresjonstesten" alene, på pauserommet/kjøkkenet. Etterpå sa han at jeg virket negativ, og at jeg må begynne å se lysere på livet!?! Ja, hadde det vært så enkelt! Han reagerte også på dosen min med antidepressiva, som jeg har brukt mange år på å få ideell. Han visste tydeligvis bedre, selv om han aldri har møtt meg før. Fikk angstanfall da jeg gikk... Anbefales IKKE, spesielt ikke ved psykisk sykdom!

Lege som bryr seg.

Dr. Iqbal er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.
Har ikke annet en god erfaringer med ham.