Aksel Tveråmo

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Dr. Aksel Tveråmo Telefonnummer55 22 95 8255 22 95 ...
Nesttunveien 109 5221 Nesttun
Aksel Tveråmo er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aksel Tveråmo

Styr unna denne legen!!

Blir møtt på en dårlig måte. Han kan være uforskammet og frekk. Kommer med innspill og utbroderinger som ikke har noe med diagnose/problemstilling å gjøre. Virker ikke oppdatert på journalen. Lite oppmuntinger og svartmaler på en måte mer enn nødvendig. Vage svar på spørsmål. Har mistet tilliten til denne legen! Kontordamen er hyggelig og imøtekommende. Systemet for timebestilling er bra.

Ikke til å anbefale!

Den værste legen jeg noen gang har hatt. Overlegen og hever seg over pasientene sine. Snakker bare om politikk og jeg føler jeg plager han med mine problemer.

Den ene stjernen går til Sekretæren. Alltid imøtekommende og blid !

Veldig flink og gir deg godt tid

Han har satt av god tid hver gang jeg har vært der og fulgt meg opp og gitt meg anbefaling. Han snakker på en veldig positiv måte å har alltid tid til å se på barna våre når de er syk (hvis det er akutt) relativt fort. Jeg anbefaler Aksel på det sterkeste, har ikke hatt en bedre lege.

Den værste legen jeg har hatt!

Han er den mest forferdelige legen jeg noen gang har gått til. Følte meg rett og slett psykisk dårlig hver gang jeg kom inn i samme rom som han. Veldig arrogant og med frekke kommentarer. Han føler nok han er mye bedre enn pasientene sine. Ikke rart han har mange ledige plasser! Styr unna!

Bra läkare

Förstår inte varför så många tycker att Aksel Tveråmo är en dålig läkare. Besökte honom för första gången idag, och jag tycker att han verkar vara en mycket bra doktor.