Adel Zakeri

Arkaden legesenter

1998

1 person

Arkaden legesenter Telefonnummer56 31 59 0056 31 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume
Adel Zakeri er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Adel Zakeri

Kompetent og effektiv

Det store problemet med han er at han har blitt for populær, så det tar tid å få time, og det er litt for ofte forsinkelser.

Rent bortsett fra det, er han rask, flink til å stille diagnose, og lydhør for mine behov som pasient, ink. å ta prøver og overføre til spesialist.

Jeg har hatt han i 18 år, og håper å kunne ha han framover

Upassende oppførsel

Første gang vi gikk til han virket han veldig hyggelig og serviceinnstillt. Kjempeflink med datteren min. Ca 3. besøk strøk han meg på korsryggen. Jeg var så sjokkert at jeg sa ingenting. Datteren min stod ved siden av meg. Ga beskjed til legesekretær og byttet lege rett etter.

Overfladisk og lite interessert

Adel Zakeri er en ambisiøs mann. Målet for han er at du skal bruke kortest mulig tid hos han. Da maksimerer han sin profitt.

Hvordan han er fagmessig som lege er det ikke godt å si, jeg har byttet vekk fra han. Men som medmenneske og omsorgsperson så står han til stryk. Over 5 minutter så snakker han deg ut døren om du har fått sagt det du vil eller ikke. Ser inni pcen og er lite interessert i å se meg som pasient.

Når jeg skiftet lege så fikk jeg erfare hvor finke dagens unge leger er. Det var en ny hverdag.

lun humor og høy kompetanse

Har hatt Zakeri som lege i flere tiår. De siste ti- også for mine barn.

Etterhvert har jeg opparbeidet stor tillit til legen min, og jeg har inntrykk av at han setter sine pasienter svært høyt oppe på prioriteringslisten.

Denne legen har en helhetlig vurdering til helse- og er åpen for ulike kombinasjoner av behandlingsmåter. (ex: kiropraktorer)

Med ungene er han veldig tålmodig og flink.

I tillegg: Linda og Bente som har vært med "i alle år" er alltid så flinke og hjelpsomme! Etterhvert har jeg også blitt kjent med Sif (?) fra Island som også er veldig empatisk og flink til å stikke...!!:D

Lege som tar deg på alvor - svært fornøyd!

En meget god og empatisk lege som er imøtekommende og viser interesse for pasienten. Han henviser gjerne til spesialist, og er åpen for å finne behandlingsformer i samarbeid med pasienten. Servicen på legekontoret er veldig god.