Adel Zakeri

Arkaden legesenter

1998

Arkaden legesenter Telefonnummer56 31 59 0056 31 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume
Adel Zakeri er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Adel Zakeri

Overfladisk og lite interessert

Adel Zakeri er en ambisiøs mann. Målet for han er at du skal bruke kortest mulig tid hos han. Da maksimerer han sin profitt.

Hvordan han er fagmessig som lege er det ikke godt å si, jeg har byttet vekk fra han. Men som medmenneske og omsorgsperson så står han til stryk. Over 5 minutter så snakker han deg ut døren om du har fått sagt det du vil eller ikke. Ser inni pcen og er lite interessert i å se meg som pasient.

Når jeg skiftet lege så fikk jeg erfare hvor finke dagens unge leger er. Det var en ny hverdag.

lun humor og høy kompetanse

Har hatt Zakeri som lege i flere tiår. De siste ti- også for mine barn.

Etterhvert har jeg opparbeidet stor tillit til legen min, og jeg har inntrykk av at han setter sine pasienter svært høyt oppe på prioriteringslisten.

Denne legen har en helhetlig vurdering til helse- og er åpen for ulike kombinasjoner av behandlingsmåter. (ex: kiropraktorer)

Med ungene er han veldig tålmodig og flink.

I tillegg: Linda og Bente som har vært med "i alle år" er alltid så flinke og hjelpsomme! Etterhvert har jeg også blitt kjent med Sif (?) fra Island som også er veldig empatisk og flink til å stikke...!!:D

Lege som tar deg på alvor - svært fornøyd!

En meget god og empatisk lege som er imøtekommende og viser interesse for pasienten. Han henviser gjerne til spesialist, og er åpen for å finne behandlingsformer i samarbeid med pasienten. Servicen på legekontoret er veldig god.

Tar deg seriøst, gir helhetlig helsetjenster

Zakeri er kort og presis. Han tar deg alvorlig og har aldri gitt inntrykk til at han har misstillit til min egen vurdering av min helse. Han vil Anvende deg til spesialist om noe er utenfor området sitt.
Han tar også standardprøver utover problemet du kommer med.
Men det er mer...
Zakeri er en "straight shooter" han forteller deg hva han har vurdert og pynter ikke på det.

Han går også utover de rent fysiske tingene. Jeg har både diskutert skoleplaner og sosiale ting med legen min og for meg føles det som at det ikke bare er en jobb for zakeri, men at han også ønsker meg vell.

Veldig fornøyd!

For et år siden ble Adel Zakeri min nye fastlege. (Tidligere Volvatmedlem , men legen gikk inn i pensjonistenes rekker) . Gruet meg til å få ny lege, men valget mitt viste seg seg å være full klaff! Dr.Zakeri en lege som tar deg på alvor og som tar "action" når det er ting som bør sjekkes nærmere enten det gjelder henvisning til spesialist, røntgen eller utvidede blodprøver. Jeg "mobbet" han litt for å se mer på PC,en enn på pasienten, men det er et tilbakelagt
stadium! Supert å ha full tillit til legen min.