Adel Zakeri

Tlf: 56 31 59 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Adel Zakeri er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Adel Zakeri

Veldig fornøyd!

For et år siden ble Adel Zakeri min nye fastlege. (Tidligere Volvatmedlem , men legen gikk inn i pensjonistenes rekker) . Gruet meg til å få ny lege, men valget mitt viste seg seg å være full klaff! Dr.Zakeri en lege som tar deg på alvor og som tar "action" når det er ting som bør sjekkes nærmere enten det gjelder henvisning til spesialist, røntgen eller utvidede blodprøver. Jeg "mobbet" han litt for å se mer på PC,en enn på pasienten, men det er et tilbakelagt
stadium! Supert å ha full tillit til legen min.

Flink lege

Har hatt Zakeri i mange år og er fornøyd. Det kan til tider virke som han er travel, men han er flink og finner alltid raskt ut hva som plager meg og hva som trengs for at det skal bli bedre. Den eneste grunnen til at jeg vil bytte er fordi jeg foretrekker en kvinnelig lege.

Superlegen !!!

Zakeri tar meg på alvor, ser helheten i deg og dine plager. Både jeg og min kone har full tillit til han. Er han i tvil, blir du sendt til behandling og spesialist. Etter vi fikk langvarig sykdom i heimen er vi kjempeglad at han er fastlegen vår. Forklarer alltid viss en spør om noe, at han er effektiv og rask er bare positivt, da det bare viser at noe "skjer" viss du blir syk. Anbefales på det sterkeste.
Damene i resepsjon/laboratoriet er veldig greie og hjelpsomme, både bak disken og i tlf.
Med nytt venterom og nye kontor, er alt "bare velstand". :)

Venteværelse

Høres ganske banalt ut, men det er faktisk slik at jeg heller går til volvat enn på fastlegen pga. Venteværelse.
Når jeg sitter å venter så kan jeg høre hva de andre pasienten sier til postsekretæren, jeg hører også godt hva postsekretæren sier i telefonen bak ruten sin når jeg skal melde min ankomst.
En annen ting, er modernisering av Venteværelse. En trenger ikke ha mye kjennskap til angst for å kjenne på klaustrofobi der inne. Det er lite, innestengt, gammelt og utdatert. Bare en radio hadde gjort mye.
På Venteværelse til tannlegene rett over gangen er det en helt annen atmosfære, noe som skaper trygghet og ro.
Ellers et meget bra legekontor med gode sekretærer og leger.

Opptrer krenkende og arrogant

Har hatt Dr.Zakeri i mange år.Heldigvis har jeg ikke vært mye syk,for da hadde jeg byttet for lenge siden.Han ser deg ikke inn i øynene,men har blikket festet på pc.Umulig å snakke med,fordi en føler han ikke hører etter,og at han ikke har tid.Han hilser aldri,hverken når du kommer eller går.Om en må ha time,er det helt avgjørende hvem av legesekretærene som tar telefonen.En av de er alltid behjelpelig og hyggelig,i motsetning til hun andre som er frekk og nedlatende.Sistnevne burde ikke arbeide med mennesker i det hele tatt.Og DR.Zakeri og denne sekretæren burde ta seg et kurs i kommunikasjon,og hvordan en bør opptre overfor sårbare mennesker.Er på jakt etter ny lege.Kan umulig havne hos en som er verre.

Tar seg ikke tid til deg!

Har hatt Zakeri som fastlege siden fastlegeordningen ble vedtatt. Jeg har noen ganger vært fornøyd med ham, da han har fremstått som hyggelig, og morsom. I senere tider, hvor jeg dessuten har blitt eldre, har jeg opplevd ham som frekk, han tar seg ikke tid til deg, jeg har vanskeligheter med å forstå ham og hans forklaringer (som han sjelden gir). I dag opplevde jeg å få en allergisk reaksjon hvor halve ansiktet mitt hovnet opp, jeg fikk rask time - men jeg opplevde at han ikke tok seg tid til meg, han skrev bare ut noen resepter uten å forklare meg hva som var galt eller hva jeg hadde reagert på. Jeg gikk gråtkvalt ut av legekontoret.. Og har nå endelig byttet fastlege.

Har aldri tid

må vente i flere uker får å lege time.
Lang tlf kø.
Legen har for mange pasienter.
velg en annen lege vis du vil komme fort til

Strålende fornøyd med Dr. Zakeri.

Har hatt Zakeri som fastlege i over ti år, og har aldri vært noe annet enn fornøyd. Han er rask, effektiv, tar deg på alvor og fyller ikke legetimen med unødvendigheter.

Samtidig er han vennlig, nøye og hensynsfull, og han henviser umiddelbart videre om han føler det er grunnlag for dette. Som pasient med kronisk sykdom føler jeg meg meget godt ivaretatt av både Dr. Zakeri og hans fantastiske personale.

Favorittlegen min

Jeg synes han er den beste legen jeg har vært hos. Han er snill og lett og snakke med. Og han bryr seg om pasientene sine og tar de på alvor. Det er litt ventetid, men det er kun fordi han er den beste legen av alle. Han passer alltid på at jeg forstår hva han snakker om.

Ikke fornøyd

Har nå byttet lege etter å ha vært pasient hos dr.zakeri i noen år. Dr.zakeri var veldig flink til å ta deg på alvor hvis en trengte sykemelding, resepter e.l. Når det kom til råd, veiledning o.l. Var han, for meg, helt feil lege. Jeg vil ha en lege jeg kan snakke med, få råd av, samtale og veiledning. Her syntes jeg Dr.zakeri gjorde en dårlig jobb. Litt for mange ganger kom han med personlige meninger og virket ikkje til å lytte til hva situasjonen var. Noen ganger fikk jeg beskjed om hva som var "rett" og aldri noen alternativ på hva som "kunne være rett". Jeg har skiftet lege, nettopp fordi jeg ikke var ute etter personlige meninger eller "moral prekner" som til tider var støtende.

Flink, men altfor travel

Har hatt Zakeri som fastlege i mange år, men bytter vekk fra han no pga han stadig får dårligere tid til deg som pasient og ikkje greier å følge opp. ein legetime skal aller helst ver unnagjort på godt under 3 min. Viss du bruker lenger tid er det kø og lang ventetid på venterommet.
Egentlig flink som sagt, men altfor mange pasienter.

Tidspress

Hadde Zakeri som lege i 2 år. Alt i alt er jeg misfornøyd med han som lege men samtidig vil jeg anbefale han på det sterkeste. Det jeg er misfornøyd med er at det til tider er veldig lang venting på venteværelse. Konsultasjonen har i snitt for meg vart ca 5 minutter pert besøk. Min erfaring som pasient er at når jeg først kommer til ender jeg opp i et slags 3 stegs system han har utviklet. 1. Jeg presenterer hva symptomene, sykdomsbilde. 2. Han skriver ut en henvisning til spesialist. 3. «Oscar musikken» begynner å spille. Med dette mener jeg at han sender sterke signaler om at da nå er vi ferdig. 15 sekunder senere finner jeg meg selv stående utenfor i venteværelset igjen. Som pasient blir du ikke kastet ut av kontoret men han har veldig lite takt og ynde på den sosiale fronten i forhold til å avslutte timen på en måte slik at du ikke føler deg som en byrde. Istedet fant jeg meg ofte stående i skranken for å betale for timen og tenkte på de andre spørsmålene jeg hadde men ikke husket å ta opp. Til trøst har jeg da alltid fått med en henvisning i innerlommen til en ekspert på den delen av kroppen konsultasjonen gjaldt. Dette gjelder selvfølgelig ikke samtlige av alle timene jeg har hatt. Enn dog føler at i 2 av 3 tilfeller blir det som å dra til et postkontor tils andre leger. Helt supert siden jeg da blir garantert å få en grundig utredning, men har opplevd flere ganger å få henvisninger på trivielle ting. Dette er selvfølgelig en veldig medisinsk forsvarlig måte å behandle pasientene på. I retrospekt er det noe irriterende siden alle henvisningene som regel førte til at jeg fikk en salve eller en enkel løsning. Noe jeg føler Zakeri ville plukket opp på om han vier mer enn 5 min per konsultasjon og ikke er så opptatt til å hoppe videre tils neste pasient. Dyrt og tidskrevende med alle henvisningene. Alt i alt, føler han er grundig i forhold til å sikre at jeg alltid fikk omfattende utredning. Negative er at ting går altfor fort og konsultasjonene har mangel på å være en dialog.

Godt fornøyd

Jeg er veldig godt fornøyd med Dr. Zakeri. Han tar tak i situasjoner og jeg føler at han gir gode råd, men har litt følelsen av at det er tidspress.

Hastverk, men utrolig dyktig

Har nok litt for mange pasienter på for liten tid. Her går det temmelig fort i svingene. Men han tar deg på alvor.

Kunnskapsrik og seriøs

Har hatt ham som fastlege i mer enn 10 år. Føler meg trygg med ham. Han tar pasientene på alvor. Gir seg ikke før han er sikker i sin diagnose. Han tar ingen sjanser. Er flink å sende videre til spesialist dersom det er nødvendig.

Arbeidsom og effektiv.

Zakeri er en erfaren arbeidsom flink lege. Hyggelig og prate med og seriøs som lege. Flink til å sende folk avgårde til spesialister i stedet for selv å gi seg ut som spesialist på alle fag slik enkelte leger gjør. Om det er noe som er negativt så kan det virke som han ikke hører etter når du snakker. Men han gjør nok det. Stiller rett diagnose under konsultasjoner.
Han omgir seg også med flinke «sykepleiere» / resepsjonister.

Hastverk

Har byttett fra Zakeri til ny fastlege etter mange år hos Zakeri. Han har er blitt litt for rask i sine konsultasjoner, har liksom ikke tid til pasientene lenger. De to legene på kontoret på Arkadene lider nok etterhvert av alfor mange pasienter og for lite tid...

Flinkeste lege familien vår har hatt !

Veldig dyktig lege som har stor forståelse og sympati for sine pasienter. Får time rask og blir tatt på alvor ! Anbefales på det sterkeste :)

Dyktig lege

Tar pasienten på alvor. Bedre lege skal du letelenge etter.