Adel Zakeri

Autorisasjon (1998)

Arkaden legesenter Telefonnummer56 31 59 0056 31 59 ...
Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume
Adel Zakeri er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Adel Zakeri

Lite interessert

Virket lite interessert i mine problemer. fikk lite oppfølging av fastlege. Måtte bare bytte snarest

Strålende fornøyd

Etter mange år med Adel Zakeri som lege, har jeg full tillitt til ham. Han har fulgt opp min familie i mange år, hjulpet med stort og smått, slår alltid av en god prat, er humoristisk men "to the point". Veldig fornøyd.

Kompetent og effektiv

Det store problemet med han er at han har blitt for populær, så det tar tid å få time, og det er litt for ofte forsinkelser.

Rent bortsett fra det, er han rask, flink til å stille diagnose, og lydhør for mine behov som pasient, ink. å ta prøver og overføre til spesialist.

Jeg har hatt han i 18 år, og håper å kunne ha han framover

Overfladisk og lite interessert

Adel Zakeri er en ambisiøs mann. Målet for han er at du skal bruke kortest mulig tid hos han. Da maksimerer han sin profitt.

Hvordan han er fagmessig som lege er det ikke godt å si, jeg har byttet vekk fra han. Men som medmenneske og omsorgsperson så står han til stryk. Over 5 minutter så snakker han deg ut døren om du har fått sagt det du vil eller ikke. Ser inni pcen og er lite interessert i å se meg som pasient.

Når jeg skiftet lege så fikk jeg erfare hvor finke dagens unge leger er. Det var en ny hverdag.

lun humor og høy kompetanse

Har hatt Zakeri som lege i flere tiår. De siste ti- også for mine barn.

Etterhvert har jeg opparbeidet stor tillit til legen min, og jeg har inntrykk av at han setter sine pasienter svært høyt oppe på prioriteringslisten.

Denne legen har en helhetlig vurdering til helse- og er åpen for ulike kombinasjoner av behandlingsmåter. (ex: kiropraktorer)

Med ungene er han veldig tålmodig og flink.

I tillegg: Linda og Bente som har vært med "i alle år" er alltid så flinke og hjelpsomme! Etterhvert har jeg også blitt kjent med Sif (?) fra Island som også er veldig empatisk og flink til å stikke...!!:D