Anne Marie Roness

Vøyenenga Legekontor Kvinne, 61 år

Autorisert1992
Ledige plasser 44 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vøyenenga Legekontor

Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga
Anne Marie Roness er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Marie Roness

Verdens beste fastlege!

Dr Roness følger opp nitidig hele familien og vi føler oss så trygge på henne!! det er ofte ventetid, men det gjør ikke noe før har jeg behov bruker hun den tid jeg trenger nå jeg er inne hos henne!!
Etter diverse fastleger føler jeg at jeg har en som bryr seg om hele meg, tar seg tid og er utrolig dyktig!!

En lyttende lege. Løsningsorientert og imøtekommende.

Roness har tatt kontakt pr.telefon,etter legetime for å presentere resultater fra blodprøver. Dette er god service.
Tilgjengeligheten er meget dårlig siden hun tydeligvis har en liten deltidsstilling ved kontoret. Jeg har fått tilbud om legetime 4 uker frem i tid, alt annet var opptatt, eller midt i min arbeidstid. Dette burde presiseres i hennes presentasjon.
Biokemiker på senteret er av ypperste sort. Hun er meget god faglig og har behagelig fremtreden. Time hos henne har jeg fått på dagen.
Venteværelset er av siste sort. Meget ubehagelige og shabby stoler og lite tiltalende loppemarked interiør. Resepsjonen kunne vært trukket mer ut i venteværelset, iallefall med et vindu. Resepsjons personalet kunne trenge
kurs i kundebehandling.

Dessverre ikke en å anbefale

Har hatt henne som lege i over 10 år, og nå må jeg bytte. Hun har vært flink til tider, men hun lytter ikke alltid, er meget stresset og har som regel alltid dårlig tid. Hun skriver medisiner du trenger, men å være med på å finne ut av hva årsaken kan være, det er man ikke garantert. Nå som jeg har blitt mer alvorlig syk, trenger jeg en bedre lege som kan lytte og forstå, og være bedre faglig oppdatert. For "vanlige" forskjølelser og sykdommer så fungerer hun helt greit.

Den beste legen jeg har hatt!!!

Hun er lyttende, løsningsorientert, ikke redd for å si fra om hun ikke vet. Et utrolig deilig medmenneske.

Medmennesklighet står høyst hos Dr. Roness

Følger opp nesten mer enn mann kunne forvente. En som lytter og finner løsninger. Det er sjelden mann ler hos legen, men hun har sans for humor i møte med det offentlige regelverket - og er absolutt på pasientens side. Hvis hun ikke vet, så er hun ikke redd for å si ifra - og henviser pasienten videre. Hun fortjener den beste anbefalingen.