Anne Marie Roness

Vøyenenga Legekontor

Autorisasjon (1992)

Vøyenenga Legekontor Telefonnummer67 15 41 8067 15 41 ...
Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga
Anne Marie Roness er en av 118 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Marie Roness

Trygg og kunnskapsrik,tar vare på pasientene sine

Føler meg godt ivaretatt og har brukt henne som fastlege i over 25 år. Anbefales. Lett å få time,følger opp og hyggelig å snakke med. Har et godt inntrykk av de andre som jobber der også

Så som så......

Ikke god tid til pasienter,og hun holder heller ikke avtaler.
Skulle selv hente noe viktig medisin en Lørdag,som hun skulle ringe inn,men fikk
beskjed på apoteket at dette ikke var gjort,,

Anbefales overhodet ikke.

Kontoret er gammeldags med avleggs stoler,og de andre ansatte kunne tatt et kurs i høflighet.

Best lege i hele AB

She was our family doctor since 2002. After we moved to Asker, we changed to another doctor in Asker for a while. By contrast we had to switch it back to Dr. Roness, because she is so much better comparing with the one in Asker. She is always patient and polite towards us, best doctor we have come across in AB for 15 years so far. Lucky having her as family doctor.

"Stram" lege

Pasienten bør vite hva som feiler en når du kommer til legen, og hva slags hjelp du trenger, samt evt. henvisninger.
Legen skriver ikke ut sykemelding uten videre, og hun vil helst slippe å samarbeide med NAV.
Legen har kunnskap, men holder det tett til brystet.

Verdens beste fastlege!

Dr Roness følger opp nitidig hele familien og vi føler oss så trygge på henne!! det er ofte ventetid, men det gjør ikke noe før har jeg behov bruker hun den tid jeg trenger nå jeg er inne hos henne!!
Etter diverse fastleger føler jeg at jeg har en som bryr seg om hele meg, tar seg tid og er utrolig dyktig!!