Anne Marie Roness

Tlf: 67 15 41 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Marie Roness er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Marie Roness

"Stram" lege

Pasienten bør vite hva som feiler en når du kommer til legen, og hva slags hjelp du trenger, samt evt. henvisninger.
Legen skriver ikke ut sykemelding uten videre, og hun vil helst slippe å samarbeide med NAV.
Legen har kunnskap, men holder det tett til brystet.

Verdens beste fastlege!

Dr Roness følger opp nitidig hele familien og vi føler oss så trygge på henne!! det er ofte ventetid, men det gjør ikke noe før har jeg behov bruker hun den tid jeg trenger nå jeg er inne hos henne!!
Etter diverse fastleger føler jeg at jeg har en som bryr seg om hele meg, tar seg tid og er utrolig dyktig!!

En lyttende lege. Løsningsorientert og imøtekommende.

Roness har tatt kontakt pr.telefon,etter legetime for å presentere resultater fra blodprøver. Dette er god service.
Tilgjengeligheten er meget dårlig siden hun tydeligvis har en liten deltidsstilling ved kontoret. Jeg har fått tilbud om legetime 4 uker frem i tid, alt annet var opptatt, eller midt i min arbeidstid. Dette burde presiseres i hennes presentasjon.
Biokemiker på senteret er av ypperste sort. Hun er meget god faglig og har behagelig fremtreden. Time hos henne har jeg fått på dagen.
Venteværelset er av siste sort. Meget ubehagelige og shabby stoler og lite tiltalende loppemarked interiør. Resepsjonen kunne vært trukket mer ut i venteværelset, iallefall med et vindu. Resepsjons personalet kunne trenge
kurs i kundebehandling.

Dessverre ikke en å anbefale

Har hatt henne som lege i over 10 år, og nå må jeg bytte. Hun har vært flink til tider, men hun lytter ikke alltid, er meget stresset og har som regel alltid dårlig tid. Hun skriver medisiner du trenger, men å være med på å finne ut av hva årsaken kan være, det er man ikke garantert. Nå som jeg har blitt mer alvorlig syk, trenger jeg en bedre lege som kan lytte og forstå, og være bedre faglig oppdatert. For "vanlige" forskjølelser og sykdommer så fungerer hun helt greit.

Den beste legen jeg har hatt!!!

Hun er lyttende, løsningsorientert, ikke redd for å si fra om hun ikke vet. Et utrolig deilig medmenneske.

Medmennesklighet står høyst hos Dr. Roness

Følger opp nesten mer enn mann kunne forvente. En som lytter og finner løsninger. Det er sjelden mann ler hos legen, men hun har sans for humor i møte med det offentlige regelverket - og er absolutt på pasientens side. Hvis hun ikke vet, så er hun ikke redd for å si ifra - og henviser pasienten videre. Hun fortjener den beste anbefalingen.

En ypperlig fastlege

Meget godt fornøyd.
Forstår problemer meget godt.
Meget lett å kommunisere med.
Er meget konkret i sine uttalelser.
Totalt en ypperlig fastlege.

Elendig lege

Jeg følte at hun ikke tok meg på alvor. Derfor måtte jeg gå til privat lege for å få hjelp. Kanskje hun er sliten av jobben? Mitt råd er: føler du det slik - bytt fastlege!!!

En lege som viser god innsikt

Jeg er svært fornøyd med min fastlege. Hun husker hva jeg driver med, og at det er viktig for meg at jeg er mest mulig arbeidsfør og minst mulig sykmeldt. Hun er likevel en god rådgiver når jeg er syk og lider av "overmot". Jeg har full tillit til hennes vurderinger. Hun har et godt helhetsbilde av meg og kommer med gode forslag (også utenommedisinske) til hva jeg kan gjøre for å få det bedre, slik at jeg i størst mulig grad kan jobbe fullt, slik jeg ønsker.

En fantastisk lege :)

Har brukt Roness helt siden hun begynte på Vøyenenga:) En fantastisk lege som er flink til å lytte og følge opp. Føler du blir tatt på alvor å hun sender videre om det er noe hun lurer på. Også flink til å ringe tilbake om det er noe . Litt mye forskinkelser ja, men det er forde hun tar seg så god tid til hver enkelt pasient, noe jeg syntes er veldig viktig :)

Veldig fornøyd med min lege

Hun tar meg på alvor. God til å lytte. Sender meg videre til nye undersøkelsr hvis nødvendig.

den beste legen jeg har hatt

Har desverre flyttet, og har ennå ikke funnet en lege som kan måle seg med Roness. Viktigst av alt, jeg følte meg møtt. Opplevde henne som medmenneske så vel som fastlege.

Mangler empati

Energisk og står på med undersøkelser. Men noe stresset,Da det ble dramatisk for en i familien, fulgte hun ikke opp. Hadde ingen interesse av å høre hvordan det gikk, viste overhodet ingen empati. Kostet ikke på seg en telefon da døden inntredde. Mangler medfølelse.

Samvittighetsfull

Av og til litt stresset?
Opptatt av å finne løsninger.
Tar mine problemer på alvor.

Dærlig lytter.

Hun har nok litt for mye og gjøre og hun er ikke flink til å lytte på pasientene sine.
Ellers en helt ok lege.