Anne Marie Roness

Autorisasjon (1992)

Vøyenenga Legekontor Telefonnummer67 15 41 8067 15 41 ...
Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga
Anne Marie Roness er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Marie Roness

Best lege i hele AB

She was our family doctor since 2002. After we moved to Asker, we changed to another doctor in Asker for a while. By contrast we had to switch it back to Dr. Roness, because she is so much better comparing with the one in Asker. She is always patient and polite towards us, best doctor we have come across in AB for 15 years so far. Lucky having her as family doctor.

"Stram" lege

Pasienten bør vite hva som feiler en når du kommer til legen, og hva slags hjelp du trenger, samt evt. henvisninger.
Legen skriver ikke ut sykemelding uten videre, og hun vil helst slippe å samarbeide med NAV.
Legen har kunnskap, men holder det tett til brystet.

Verdens beste fastlege!

Dr Roness følger opp nitidig hele familien og vi føler oss så trygge på henne!! det er ofte ventetid, men det gjør ikke noe før har jeg behov bruker hun den tid jeg trenger nå jeg er inne hos henne!!
Etter diverse fastleger føler jeg at jeg har en som bryr seg om hele meg, tar seg tid og er utrolig dyktig!!

En lyttende lege. Løsningsorientert og imøtekommende.

Roness har tatt kontakt pr.telefon,etter legetime for å presentere resultater fra blodprøver. Dette er god service.
Tilgjengeligheten er meget dårlig siden hun tydeligvis har en liten deltidsstilling ved kontoret. Jeg har fått tilbud om legetime 4 uker frem i tid, alt annet var opptatt, eller midt i min arbeidstid. Dette burde presiseres i hennes presentasjon.
Biokemiker på senteret er av ypperste sort. Hun er meget god faglig og har behagelig fremtreden. Time hos henne har jeg fått på dagen.
Venteværelset er av siste sort. Meget ubehagelige og shabby stoler og lite tiltalende loppemarked interiør. Resepsjonen kunne vært trukket mer ut i venteværelset, iallefall med et vindu. Resepsjons personalet kunne trenge
kurs i kundebehandling.

Dessverre ikke en å anbefale

Har hatt henne som lege i over 10 år, og nå må jeg bytte. Hun har vært flink til tider, men hun lytter ikke alltid, er meget stresset og har som regel alltid dårlig tid. Hun skriver medisiner du trenger, men å være med på å finne ut av hva årsaken kan være, det er man ikke garantert. Nå som jeg har blitt mer alvorlig syk, trenger jeg en bedre lege som kan lytte og forstå, og være bedre faglig oppdatert. For "vanlige" forskjølelser og sykdommer så fungerer hun helt greit.