Anne-Grethe Hafsrød Roos

Bøleråsen legesenter
Bregnefaret 1A 1405 Langhus
Anne-Grethe Hafsrød Roos er en av 58 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Anne-Grethe Hafsrød Roos

Vill ikke bytte lege! Veldig førnøyd.

Er lyhørd og tar patienene på alvor. Får alltid tilbake melding om prøvesvar innom rimelig tid. Er rolig og flink m barn. Kort ventetid.

Den beste fastlegen

Hører alltid og gjør alltid det hun kan for og hjelpe. Fagelig dyktig og veldig flink med barn.

En veldig god lege!

Anne-Grethe Roos er en av de beste legene jeg har vært hos. Hun er faglig dyktig, oppdatert, flink til å lytte og tar både barn og voksne på alvor. Flink til å henvise videre til spesialister, om det er behov for det.

Superlege!

Har alltid tid til å lytte, er nøye med undersøkelser og prøver. Sender deg alltid videre til spesialist om hun er det minste i tvil. Føler at hun er oppriktig interressert i meg og mine problemer. Får alltid time på dagen om nødvendig.

Observant og personlig

Veldig flink til å lytte. Kommer med klare meninger, men er alikevel alltid interessert i å diskuterte en sak. Husker deg og historikken fra gang til gang og oppleves som interessert i hvordan du har det og hva som har skjedd siden sist.

Jeg har hatt kroniske plager i mange tiår og dr Roos er en av de aller beste allmen-legene jeg har møtt. Vil reise langt for å beholde henne om hun skulle flytte praksisen.

Generelt sett er Bøleråsen Legesenter bra. Lett å komme igjennom på tlf, god service!