Cathrine Høgem Rosenvold

Varden Legesenter

2006

Varden Legesenter Telefonnummer66 96 54 5066 96 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen
Cathrine Høgem Rosenvold er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Cathrine Høgem Rosenvold

Gaven til menneskeheten!

Hun er fantastisk, intet mindre! Så jeg er svært fornøyd både med form og innhold for å si det sånn.

Meget dyktig fastlege!

Meget dyktig fastlege som løser oppgavene på en tillitvekkende og profesjonell måte. Kunnskapsrik men søker ekspertbistand ved behov - akkurat slik fastleger skal.

Veldig fornøyd med Cathrine som fastlege

Jeg har hatt Cathrine som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte og dyktig til å forstå hva jeg som pasient prøver å forklare. Hun tar deg alvorlig og henviser videre, i stede for bare å skrive ut tabletter som en lettvint løsning.
Cathrine er flink til å komme opp med løsninger og er alltid i godt humør og jeg har aldri opplevd at hun har vært irritert og latt det gå ut over pasienten.

En lyttende lege som har respekt for pasienten!

Hat akkurat byttet til Rosenvold. Har fått et veldig godt inntrykk. Hun sender sms med resultater og det er første gangen jeg har opplevd.

En av de bedre!

Jeg har hatt Cathrine som fastlege ett par tre år nå, og er strålende fornøyd!! Her er det alltid tid til deg, og har aldri ventet lenge på time, er mer slik at det går nesten litt for fort! Hun har god til deg som pasient, og tar seg god tid, og er svært grundig