Cathrine Høgem Rosenvold

Varden Legesenter

Autorisasjon (2006)

Varden Legesenter Telefonnummer66 96 54 5066 96 54 ...
Håkonskastet 5 1453 Bjørnemyr
Cathrine Høgem Rosenvold er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Cathrine Høgem Rosenvold

Veldig fornøyd med Cathrine som fastlege

Jeg har hatt Cathrine som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte og dyktig til å forstå hva jeg som pasient prøver å forklare. Hun tar deg alvorlig og henviser videre, i stede for bare å skrive ut tabletter som en lettvint løsning.
Cathrine er flink til å komme opp med løsninger og er alltid i godt humør og jeg har aldri opplevd at hun har vært irritert og latt det gå ut over pasienten.

En lyttende lege som har respekt for pasienten!

Hat akkurat byttet til Rosenvold. Har fått et veldig godt inntrykk. Hun sender sms med resultater og det er første gangen jeg har opplevd.

En av de bedre!

Jeg har hatt Cathrine som fastlege ett par tre år nå, og er strålende fornøyd!! Her er det alltid tid til deg, og har aldri ventet lenge på time, er mer slik at det går nesten litt for fort! Hun har god til deg som pasient, og tar seg god tid, og er svært grundig

Utrolig dyktig

Hun er veldig flink. Har vært mye av og på med legene på Varden de siste årene og har hatt en del vikarer, men Cathrine er definitivt best av alle. Glad det ble henne det endte opp med som fast lege der borte. Hun hører alltid på hva man har å si, selv jeg som er bittelitt hypokonder til tider - man blir hørt ut og hun har mange forslag til hva det kan være og mange å henvise til. Hun er litt stille og man blir aldri helt komfortabel sånn sett, men hun er dyktig så det går litt opp i opp og jevner seg ut.