Cathrine Høgem Rosenvold

Autorisasjon (2006)

Varden Legesenter Telefonnummer66 96 54 5066 96 54 ...
Håkonskastet 5 1453 Bjørnemyr
Cathrine Høgem Rosenvold er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Cathrine Høgem Rosenvold

Helt fantastisk!

Jag och mina tre barn har haft Cathrine som lege i 7 år och hon är helt fantastisk. Väldigt mjuk och behaglig personlighet och aldrig någon stress. Varje gång jag kommer ut från ett besök hos henne är jag på gott humör och glad att jag har fått henne som lege. Enda nackdelen är att det alltid är väntetid, men det är väl samma hos många leger.

Gaven til menneskeheten!

Hun er fantastisk, intet mindre! Så jeg er svært fornøyd både med form og innhold for å si det sånn.

Meget dyktig fastlege!

Meget dyktig fastlege som løser oppgavene på en tillitvekkende og profesjonell måte. Kunnskapsrik men søker ekspertbistand ved behov - akkurat slik fastleger skal.

Veldig fornøyd med Cathrine som fastlege

Jeg har hatt Cathrine som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte og dyktig til å forstå hva jeg som pasient prøver å forklare. Hun tar deg alvorlig og henviser videre, i stede for bare å skrive ut tabletter som en lettvint løsning.
Cathrine er flink til å komme opp med løsninger og er alltid i godt humør og jeg har aldri opplevd at hun har vært irritert og latt det gå ut over pasienten.

En lyttende lege som har respekt for pasienten!

Hat akkurat byttet til Rosenvold. Har fått et veldig godt inntrykk. Hun sender sms med resultater og det er første gangen jeg har opplevd.