Helge Rygh

Autorisasjon (1989)

Helge Rygh er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Helge Rygh

Lege slik en lege bør og skal være

Dr. Rygh er en person jeg har 100% tillit til. Han har vært min lege i ca. 15 år, og selv om jeg må kjøre 5-6 mil for å komme til hans kontor, har det aldri vært i mine tanker å skifte fastlege. I tillegg til å være svært dyktig rent "legeteknisk", har Dr. Rygh evnen til å "se" hele mennesket han møter i konsultasjon. I tillegg har han humor og humør.

Tillitsvekkende lege med god faglig ballast.

En lege som jeg kan stole på, bare synd at for å få time må man innom noen damer på forkontoret som gir deg time en gang i neste uke. Da er det bare å bråke litt så ordner det seg. Det burde være unødvendig. Men siden Dr. Rygh er en så god lege blir jeg hos han.

Dyktig lege.

Dr. Rygh er en faglig dyktig lege med en god dose humor. Han har vært fastlege får vår familie i 16 år og vi har alltid følt oss trygge på hans avgjørelser.

Utrolig dyktig

Dr Rygg er en man får tilit til samt at han er er utrolig dyktig fag mann, tar seg tid til og lytte samtidig er han utrolig tilitsskapende.
Han lar deg få svar på alt , du lurer på sammtidig er han effektiv og rask til og videre sende til rette instanser, videre behandling.

Faglig á jour - humorfylt - reflektert

Dr. Rygh er en kompetent allmenlege. Flink til å drøfte alternative typer behandling. Han har et godt nettverk med spesialister, som han henviser til når det trengs. Totalinntrykket er veldig bra.