Helge Rygh

Ingen på venteliste

Helge Rygh er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Helge Rygh

Humoristisk og positiv

Dr. Rygh er blid og hyggelig, og dessuten humoristisk, noe som jeg syns er viktig når man kommer med ting som kan føles vanskelige å snakke om. Han er meget dyktig på å se hele mennesket, og jeg ble i sin tid anbefalt ham fordi han hadde spesielt god kompetanse på psyken, noe han stadig beviser. Han er klok og sindig, men samtidig effektiv. Det er også godt at man alltid får time innen rimelig tid, og at han så og si aldri er forsinket. Han er flink til å hente frem det som er friskt og sunt i pasienten, nesten litt for mye til tider, ja han er nesten i overkant optimistisk, men jeg ville ikke byttet ham ut med en annen lege av den grunn, optimismen hans er veldig helsebringende syns jeg.

Effektiv og empatisk

En helt super fastlege. Han sørger for at man får riktig hjelp på riktig sted. Jeg har unngått leger som pesten i mange år, men med Helge er det ingenting som hindrer meg i å be om hjelp hvis jeg trenger det. Han gjør alltid "det lille ekstra" og følger opp tidligere konsultasjoner. Han er også veldig flink å ta blodprøver :-)

Litt dominerende

God og bred kompetanse. Virker effektiv. Men mangler evne til å lytte. Når jeg som pasient har en kronisk sykdom han ikke kjente til, ble det brukt sarkasme i stedet for lytte til meg som pasient. Opplevdes skummelt og lite respektfullt. Valget ble å finne en ny fastlege.

Beste legen jeg har hatt.

Enkelt sagt, Helge Rygh er den beste legen jeg har hatt. Maken til dyktig, intuitiv og empatisk lege skal man lete lenge etter. Hos Rygh er man trygt ivaretatt både når det gjelder det medisinske og det menneskelige. Anbefales på det varmeste.

A+

Tilsted, lyttende, kunnskapsrik, tar seg tid til pasienten.
Lett å få time.
Enkel adkomst med kollektivtransport.
Savner tidligere utsikt.