Helge Rygh

0 av 1900

Helge Rygh er en av 103 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Helge Rygh

Veldig flink og efektiv

Veldig flink og effektiv lege. Bred kompetanse. Føler meg vel ivaretatt. Men kanskje litt for effektiv i enkelte situasjoner. Hvis jeg ikke svarer raskt nok, så svarer han selv for meg, og det er litt vanskelig å få sagt min mening når jeg da først må fortelle at det var ikke slik han fullførte min setning som jeg selv hadde tenkt å fullføre den. Og så deretter fortelle hva jeg mener. Når en ikke er i form, som man gjerne ikke er når man går til legen, så kan en bli litt sliten av å kommunisere slik

Utrolig bra

Mannen har intuisjon og kunnskap til tusen. Anbefales! Han er hyggelig og konkret.

Har ikke så mye annet å si, men må skrive minst 100 tegn.

Kjempe fornøyd

Meget fornøyd på alle måter! Anbefaler denne legen på det varmeste. Tar pasienten seriøst, lytter. Stor erfaring og mye kunnskap.

trygg og kunnskapsrik

fantastisk lege tar pasienten på alvor stiller sikker diagnose og tar blodprøver som legesekretærer burde gå på kurs hos!!!!Her finnes ingen ting som kan bli bedrehan er lege med store bokstaver

Trygg og meget imøtekommet

Nei jeg håper aldri jeg mister Helge, han er meget flink til og følge opp. Jeg har hatt flere fastleger de siste 20-30 årene men ingen har vært i nærheten av Helge.