Helge Rygh

0 av 1900

Helge Rygh er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Helge Rygh

Trygg, dyktig, familievennlig

Vi har hatt Helge som fastlege i alle år. Min mor gikk til han før hun fikk meg, og jeg har hatt han som fastlege i 30 år. Da han flyttet fra området vårt og vi fikk ny fastlege, så byttet vi tilbake med engang fordi Helge er en fastlege man ikke vil miste.

Går han av med pensjon så blir det veldig vanskelig å finne en like flink fastlege.

Aldri hatt en negativ opplevelse med Helge som fastlege.

Tilstede i timen

Lytter og tar deg på alvor. Henviser videre hvis det er behov for det. Veldig flink til å se hele mennesket. Den lune gode humoren er beroligende og han har alltid tid til en liten prat om det som rører seg ute i samfunnet. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

Kunnskapsrik og hyggelig

Veldig ålreit type med mye kunnskap! Når jeg har kommet innom med et problem har han med en gang visst hva som måtte til.

Humoristisk og positiv

Dr. Rygh er blid og hyggelig, og dessuten humoristisk, noe som jeg syns er viktig når man kommer med ting som kan føles vanskelige å snakke om. Han er meget dyktig på å se hele mennesket, og jeg ble i sin tid anbefalt ham fordi han hadde spesielt god kompetanse på psyken, noe han stadig beviser. Han er klok og sindig, men samtidig effektiv. Det er også godt at man alltid får time innen rimelig tid, og at han så og si aldri er forsinket. Han er flink til å hente frem det som er friskt og sunt i pasienten, nesten litt for mye til tider, ja han er nesten i overkant optimistisk, men jeg ville ikke byttet ham ut med en annen lege av den grunn, optimismen hans er veldig helsebringende syns jeg.

Effektiv og empatisk

En helt super fastlege. Han sørger for at man får riktig hjelp på riktig sted. Jeg har unngått leger som pesten i mange år, men med Helge er det ingenting som hindrer meg i å be om hjelp hvis jeg trenger det. Han gjør alltid "det lille ekstra" og følger opp tidligere konsultasjoner. Han er også veldig flink å ta blodprøver :-)