Helge Rygh

Lysakerfjorden Legesenter

1989

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lysakerfjorden Legesenter
STRANDVEIEN 50 blokk C 1366 Lysaker
Tlf: 67 53 63 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Helge Rygh er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Helge Rygh

Håper han aldri går av med pensjon! :-) Hele familien går til han. Dyktig og empatisk. Vi er utrolig heldige som har Helge som fastlege. Takk.

Er veldig godt fornøyd med dr. Helge Rygh

Føler meg trygg på god behandling hos han. Gir seg tid, ser på meg når vi samtaler. Er han usikker blir du sendt til spesialist. Tar prøver og sjekker ut. Beste legen jeg og familien har hatt. Veldig dyktig lege!
Anbefales på det aller varmeste!
Totalinntrykket av han som lege er helt topp!

Kjempetrivelig lege

Han tar seg alltid tid til å spørre om hvordan jeg har det, og går rask videre med nødvendig behandling/medisinering. Veldig flink til å utnytte målt tid.

Proff, vennlig og engasjert

Rygh har mine varmeste anbefalinger. Hans velutviklede empati gjør det enkelt og mer behagelig å måtte håndtere mindre eller større helsemessige problemer.
Opplever at han har stor pågang, men dersom det faktisk haster, ryddes det alltid plass.
For mine 2 barn er det lett å få hjelp hurtig når det er nødvendig.

Flink og hyggelig lege

Det er alt forvanskelig å få kontakt. Telefonen er stengt i lunsjpausen lenger enn hva som opplyses på telefonsvarer, telefonen stenges på ettermiddag og det er ingen mulighet for kontakt via Mail. Man må nesten ta fri fra egen jobb dagen man skal bestille time.

Rask og effektiv

Fick komma på dagen när jag ringde (heldig?), trevligt bemötande.
Kort väntetid, kjapp og rask diagnos, fint bemötande fra provtagning.
Legen hade månge "boller i luften" (effektiv?) og ödsla ingen tid. Bra kommunikation.

På det hela tatt som jeg önsker. Men kanskje noen annan gång man tenker annorledes.
Rekommenderas.

Herlig person

Jeg har brukt Fornebu legesenter og videre Lysakerfjorden når de flyttet.
Byttet over til Helge Rygh når min kone ble gravid og han har fulgt meg, min kone mine 2 små barn helt til vi desverre måtte bytte for noen måneder siden. Maken til behagelig lege skal man lete lenge etter.

Fastlege i 15 år

Byttet grunnet flytting på tvers av landet, dessverre! Fulgt Rygh fra Helse i sentrum, Lillegrensen legesenter til Lysakerfjorden. Direkte, forståelsesfull, løsningsorientert og engasjert. Han har hjulpet meg faglig og menneskelig gjennom tøffe livs -og helsesituasjoner. Får du han som fastlege, er du heldig! Anbefales varmt :)

En god mann, med stor profesjonalitet og sterk integritet

Helge Rygh er snill, morsom og sjeldent empatisk. Han kan også være direkte og litt streng når det trengs. Han ser og behandler hele mennesket, med sinn, sjel og legeme, og er helt tilstede i hvert møte. I dette ligger hans profesjonalitet.

Fantastisk familielege

To voksne og tre barn har Dr Rygh som fastlege og vi er svært fornøyd. Dr Rygh setter seg inn i sykdomsbilde på en tillitvekkende måte og evner å se "hele bildet".

Dyktig, empatisk og effektiv.

Har hatt Rygh som fastlege i snart 20 år. "Fulgt" han på 3 legesentere, til tross for lang reisevei. Har siste årene opplevd flere ganger at han virker preget av dårlig tid sammenlignet med tidligere. Jeg har derfor vurdert å bytte fastlege, men har latt være fordi det positive fortsatt overgår det negative. Generelt så opplever jeg Rygh som faglig dyktig, men aller viktigst er hans evne til empati og til å lytte. Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å anbefale Rygh til andre.

Fantatisk lege.

I tillegg er han så kunnskapsrik.

Følger han overalt

Har hatt han som lege i 12 år. Han er utrolig flink til å gi deg tid når du trenger det og er også effektiv når det trengs. Hyggelige og flinke legesekretærer som møter deg med god faglig innsikt.

En meget god lege.

Etter å ha vært kunde på Humana i Sandvika i mange år hvor jeg aldri kom til "MIN" lege valgte jeg å finne en ny lege for meg og min sønn. Var så missfornøyd med Humana.
Valget var da å finne en i nærmiljøet. Helg Rygh hadde tatt over etter Dr Tonay. Hyggelig mann, hyggelige kontordamer. De gangene det har hastet har jeg fått time på dagen. Damene er flinke til å ta signaler i forhold til timeoppsett: Haster / haster ikke.
Jeg føler meg i varetatt, han ser hele meg, har humor, og smiler! Ikke redd for å henvise til andre leger.
Jeg føler meg trygg og meget godt i vare tatt!

Dessuten har han ett meget hyggelig kontor med noe nytt og noe gammelt som gjør det personlig. Vakker utsikt mot sjøen, noe som også virker beroligende.

Den beste legen jeg har hatt ;)

Fastlege i 15 år, kort fortalt et godt menneske. Skiftet grunnet flytting. Har utelukkende positivt å si, anbefales på det varmeste.

Lege slik en lege bør og skal være

Dr. Rygh er en person jeg har 100% tillit til. Han har vært min lege i ca. 15 år, og selv om jeg må kjøre 5-6 mil for å komme til hans kontor, har det aldri vært i mine tanker å skifte fastlege. I tillegg til å være svært dyktig rent "legeteknisk", har Dr. Rygh evnen til å "se" hele mennesket han møter i konsultasjon. I tillegg har han humor og humør.

Tillitsvekkende lege med god faglig ballast.

En lege som jeg kan stole på, bare synd at for å få time må man innom noen damer på forkontoret som gir deg time en gang i neste uke. Da er det bare å bråke litt så ordner det seg. Det burde være unødvendig. Men siden Dr. Rygh er en så god lege blir jeg hos han.

Dyktig lege.

Dr. Rygh er en faglig dyktig lege med en god dose humor. Han har vært fastlege får vår familie i 16 år og vi har alltid følt oss trygge på hans avgjørelser.

Utrolig dyktig

Dr Rygg er en man får tilit til samt at han er er utrolig dyktig fag mann, tar seg tid til og lytte samtidig er han utrolig tilitsskapende.
Han lar deg få svar på alt , du lurer på sammtidig er han effektiv og rask til og videre sende til rette instanser, videre behandling.

Faglig á jour - humorfylt - reflektert

Dr. Rygh er en kompetent allmenlege. Flink til å drøfte alternative typer behandling. Han har et godt nettverk med spesialister, som han henviser til når det trengs. Totalinntrykket er veldig bra.