Inger Marie Røn

Autorisasjon (2001)

Inger Marie Røn er en av 10 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Inger Marie Røn

Fantastisk lege

En lege med en profesjonell varme og omsorg overfor pasientene sine. Har alltid følt meg tatt på alvor, og det hun ikke vet eller er usikker på det undersøker hun. Alltid betryggende å komme til henne ❤️

Føler meg sett og trygg

Hun er grundige, om det er noe hun er i tvil om, henviser hun videre. Har blitt operert og skulle bytte bandasje, og hun tok seg tid til å se på såret og skrive ny resept uten at det var bestilt time

Varm, dyktig og

I.M. Røn har vært fastlegen min hele livet. Hun er varm, omtenksom og dyktig i jobben sin. Hun tørr å si fra, og jeg går alltid derfra med en følelse av å ha blitt tatt på alvor.
Hun har hendvist meg og barna videre til både sykehus og andre instanser når hun har vært i tvil.
Hun lar seg ikke pille på nesen av noen, hun gjør det hun mener er det beste for pasientene sine. Det er jeg veldig glad for!
Hun skaper tilitt og jeg føler jeg kan stole på henne. Makan til fastlege skal man lete lenge etter, jeg er så glad for at hun er fastlegen min!

Du får ingen bedre lege!

Inger Marie er verdens beste lege! Hun er alltid forståelsesfull og empatisk. Hun opptrer med en slags kjærlig profesjonalitet. Hun snill og god, og alltid ærlig og forklarer godt. Hun tar meg på alvor, og bruker god tid. Hun er rolig og alltid blid :) Jeg føler det trygt å komme til Inger Marie.

Den beste legen jeg har hatt!

Empatisk lege som virkelig tar seg tid til å høre på pasientene. Samtidig veldig effektiv. Henviser videre og tar prøver der det trengs. Man føler seg aldri dum når man lufter en idé til diagnose. Jeg har aldri følt meg så ivaretatt av noen lege hele mitt liv.

Har heller aldri opplevd at hun er særlig forsinket. Veldig hyggelig personale ellers på kontoret. Kan ikke komme på forslag til bedringer her i det hele tatt.

Stor fordel med nettside der man kan bestille time og sende melding til legen.